سیدمصطفی جلالی‌پور: برنامه‌ای که بی‌صدا رقیب ماهواره شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

هنرمند سنتی خوان مزینانی استاد سید مصطفی جلالی پور که اخیراً با همت مردم قدرشناس مزینان در برنامه هفت ترانه با نوای زیبایش درخشید و در مقابل خوانندگان برجسته موسیقی پاپ همچون علیزاده و چاوشی و یگانه با رأی قاطع برگزیده شد طی یادداشتی در خبرگزاری فارس ضمن تبریک به دست اندرکاران این برنامه، هفت ترانه را رقیب اصلی برنامه های مبتذل ماهواره ای ارزیابی کرد که در ادامه مطلب یادداشت  این استاد موسیقی تقدیم می گردد.


یادداشت/ سیدمصطفی جلالی‌پور
برنامه‌ای که بی‌صدا رقیب ماهواره شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌ای که بی‌صدا رقیب ماهواره شد

ضمن تبریک به صدا و سیما جهت تهیه و پخش برنامه «هفت ترانه» پیشنهاد می‌کنیم امکان دسترسی چنین برنامه‌هایی در شبکه‌های اصلی فراهم شود.

 سید مصطفی جلالی پور خواننده موسیقی اصیل کشورمان طی یادداشتی در شبکه اطلاع سانی دانا نوشت: بیش  از یک سال است که در یکی از شبکه های جدید تاسیس صدا و سیما بنام شبکه "شما " برنامه ای با محتوای موسیقی بنام  "هفت ترانه " ، تهیه و پخش می شود.

این برنامه رویکردی خلاقانه و نوین به هنر موسیقی و مخصوصا موسیقی سنتی و نغمه ها و آواهای محلی ایرانی داشته  و به مرور زمان مخاطبان بسیاری را در تمامی نقاط شهری و روستایی کشورمان داشته است و آرام و بی ادعا رقیب قدرتمندی برای شبکه های ماهواره ای بوده است.

جامعه شناسان معتقدند رفتارها و اخلاقیات جامعه ارتباط مستقیمی با نوع موسیقی که افراد گوش می‌دهند دارد و از آنجایی‌که این برنامه درکنار موسیقی پاپ باعث شناخت و ترویج هرچه بیشتر موسیقی سنتی و بومی اقوام ایرانی بوده می‌تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد و همچنین اساتید موسیقی سنتی و محلی نیز ازین امر خشنودند.

باتوجه به اینکه این حجم استقبال و مخاطب این برنامه از یک شبکه نوظهور و دیجیتال می‌باشد که امکان دیدن آن حتی برای همه هموطنان میسر نیست ضمن تبریک به صدا و سیما به جهت تهیه و پخش این برنامه پیشنهاد می‌کنیم چنین برنامه هایی را در شبکه های اصلی که امکان دسترسی برای تمام مخاطبان باشد نیز فراهم کنند.

در اخر از عزیزانی که اینچنین هنرهای اصیل کشور مان را زیبا و با وقار ارایه می‌دهند تشکر کرده و خدا قوت می‌گوییم و امید است که مسئولین این برنامه در راستای اجرای بهتر و ضابطه مند تر این برنامه تلاش کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">