حضور پزشک عمومی در مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حضور پزشک عمومی در مزینان

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۳ ق.ظ

پس از ماه ها پیگیری مستمر شورای اسلامی و دهیاری مزینان بالاخره پزشک عمومی از هفته اول ماه مبارک رمضان در درمانگاه مزینان مستقرشد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ رئیس شورای اسلامی مزینان با اعلام این خبر افزود : با پیگیری های مستمر شورا و دهیاری و مرکز بهداشت مزینان ، سرکار خانم دکتر قربانی از ابتدای ماه مبارک رمضان در درمانگاه مزینان مستقر شد و در ساعت اداری یعنی از ساعت 7صبح تا 14 در خدمت بیماران خواهد بود.

مهدی مزینانی آزاده خاطرنشان کرد : هرچند حضور خانم دکتر قربانی موقتی است ولی ما این نوید را می دهیم که بزودی با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان داورزن و علوم پزشکی سبزوار پزشک عمومی به صورت شبانه روزی در درمانگاه مزینان حضور خواهد یافت و از این پس همشهریان مزینانی و روستاهای مجاور در این درمانگاه مورد معاینه و درمان قرار خواهند گرفت.

رئیس شورای اسلامی مزینان از روند ساخت مرکزبهداشت و درمان مزینان نیز اظهار رضایت کرد و افزود : ساخت بهداری مزینان با کمک خیرین و نیکوکاران مزینانی و غیرمزینانی و با همراهی مسئولین بهداشت و درمان شهرستان سبزوار و داورزن حتی در ماه مبارک رمضان ادامه دارد و ما امیدواریم در سال آینده این مرکز تکمیل و درخدمت شهروندان مزینانی قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">