حضور کارکنان مرکز بهداشت و درمان مزینان در راهپیمایی روز قدس شهرستان داورزن :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در روز اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین اقشار مختلف مردم مزینان با حضور در راهپیمایی شهرستان داورزن آمادگی خود را برای دفاع از قدس شریف نخستین قبله مسلمین جهان اعلام کردند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در روز قدس علاوه بر مردم خداجو و روزه دار مزینان مسئولین و کارکنان ادارات این کویرتاریخی به خصوص کادر مرکزبهداشت و درمان مزینان نیز با شرکت در راهپیمایی شهرستان داورزن خشم و انزجار خود را با فریاد مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل به نمایش گذاشتند.

در همین رابطه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن در گفتگو با مهدی تاج مزینانی بهورز و مدیر وبلاگ خانه بهداشت مزینان ، هدف از شرکت در راهپیمایی روز قدس را حمایت از آرمانهای ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه بیان کرد .

خسروجردی خاطر نشان کرد : امروز مردم شهرستان داورزن با حضور در راهپیمایی روز قدس پیام انزجار خود را از اقدامات خشن و غیر انسانی رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رساندند.

وی در ادامه افزود : شبکه بهداشت و درمان  شهرستان داورزن نیز بر خود لازم دانسته همراه با مردم و سایر ادارات در این عظم عظیم ملی شرکت کند .

نظرزاده معاون شبکه بهداشت و درمان نیز که امروز همراه مردم و راهپیمایان روزه دار بود ، از حضور مردم همیشه در صحنه منطقه و شهرستان داورزن تشکر و اظهار امیدواری کرد ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه هر چه زودتر به حق غصب شده شان رسیده و در جنگ علیه رژیم اشغالگر به یاری خداوند پیروز گردند .

  • علی مزینانی

قدس

بهداشت

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">