سه راهی مزینان داورزن بازهم حادثه آفرید :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سه راهی مزینان داورزن بازهم حادثه آفرید

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

ورودی  خطرناک داورزن به مزینان بازهم موجب داغدار شدن دو خانواده گردید و طی تصادفی دو دختر داورزنی جان خود را ازدست دادند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از داورزن نیوز ؛ حوالی ساعت ۲ بامداد در ورودی داورزن مشهور به سه راه مزینان دو همشهری خانم داورزنی با یک دستگاه خودرو سواری برخورد و جان خود را از دست دادند.

مهدی داورزنی برادر یکی از فوت شدگان گفت:خواهر و دخترعمه ام توسط جامعه معلولین سبزوار از اردوی شمال برمی گشتند که آنها را در سه راه مزینان پیاده کرده اند و در حال عبور از عرض جاده دچار سانحه شده اند.

خاطرنشان می کند گذرگاه مزینان از مکان های خطرناکی است که در محور داورزن به سبزوار و بالعکس قرار داشته که سالانه حوادث زیادی را در بر دارد.

این گذرگاه ها در سال های قبل توسط کارشناسان شناسایی شده تا راه چاره بیاندیشند و همچنین برای این  گذرگاه ساخت یک زیرگذر پیش بینی شده بود که متاسفانه هیچ گونه اقدامی نشده است.

هادی داورزنی یکی از همشهریان  شهر ستان با ارسال نظری به سایت داورزن نیوز می گوید : در مورد حادثه تصادف دو خانم داورزنی در سر راه مزینان :باید برای هزارمین بار برای مسئولین شهر داورزن ابراز تاسف کرد چون این حادثه نه اولین حادثه و نه آخریش خواهد بود‏ ‏‏‏‏‏و گذرگاه مرگ همچنان قربانی می گیرد و تا حادثه بعدی همه چیز فراموش خواهد شد و بعید است اقدامی صورت بگیرد چون مردن مردم منطقه در این مکان امری عادی شده است .

شاهدان کویرمزینان نیز بارها طی مطالبی نگرانی شورای اسلامی و شهروندان مزینانی را از این سه راهی مرگ و جاده خطرساز مزینان اعلام نموده است ولی متأسفانه تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و البته در دوسه ماهه ی اخیر مسئولین محترم لطف نمودند و چند بشکه قیر فرستادند تا شورای اسلامی داغ کند و بر روی محل های تخریب شده بریزند کاری که یکی از شهروندان در زمین فوتبال یکی از استانها می کرد و با پمپ دستی زمین چمن را رنگ سبز می ریخت تا دوربین ها نمایش بدهند که این زمین از همه لحاظ برای فوتبال آماده است و دیگر هرچه برسر بازیکنان بیاید تقصیر از خودشان است !

نظرات  (۳)

جناب آقای علی مزینانی

با سلام

ایمیل را فرستادم دریافت کردید

  • سزاوار شریعتی
  • جناب اقای علی مزینانی

    باسلام

    من هم یک مزینانی هستم ولی متاسفانه شما را خوب نمی شناسم ممکن است کمی در مورد خودتان بگوئی  وباید بگویم خیلی زیبا به وصف مزینان پرداختی وممنون از اینکه یادی می کنی از شریعتی ها که به حق زحمت  زیادی کشیدن  مخصوصا مرحوم حاج شیخ محمود شریعتی ولی متاسفانه از جانب یک سری مورد  بی مهری واقع شد و سختی زیادی کشید ( اما خدای جای حق نشسته )

    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    جناب آقا یا خانم سزاوار شریعتی گرانمایه
    نمی دانم اسم مبارک شما چیست و لی احتمال می دهم از فرزندان و یا نوه های مرحوم حاج شیخ محمود شریعتی مردی که ما و خاندان ما ارادت خاصی به آن بزرگوار دارند می باشید و امیدوارم در مکاتبات بعدی ایمیل خود را مرحمت فرمایید تا بیشتر باهم آشنا شویم

    این را هم بدانید یاد و نام مرحوم شریعتی هیچ گاه از دلهای مزینانی ها نمی رود چون به قول شما خدا جای حق نشسته
    امیدوارم خود شما کمک نمایید تا این بزرگوار و دیگر خاندان شریعتی را آن گونه که شایسته است بشناسانیم
    یاحق
  • یوسف بهمن آبادی
  • سلام علی آقا
    خبر متاثر کننده بود.
    از خداوند منان،  برای مرحومان غفران الهی و برای خانواده های آنها صبر  مسئلت داریم.
    این هم از مصائب راه سازی در ایران است. اینکه در جاده ای با رفت و آمد خودروهای بین شهری آن هم با سرعت بالا، زیر گذر پیش بینی نشده، باید متاسف بود. آن هم برای جاده ای که رفت و آمد خودروهای روستایی زیاد است.
    به نظرم مردم باید جلوی جاده را بگیرند و مسئولان را مجبور به احداث زیر گذر به صورت آنی کنند. البته باید قبل از این اقدام، مسئولان را در جریان بگذارند و تهدید به این امر کنند و همزمان این موضوع، در رسانه های محلی نیز انعکاس داده شود. اگر پس از یک هفته اقدامی جدی صورت نگرفت، جاده را ببندند.(این پیشنهاد خدای ناکرده مخالفت با نظام یا دولت نیست، فقط رساندن درخواست های مهم مردم منطقه به گوش مسئولان است)
    کشورهای خارجی برای نجات جان یک انسان گرفتار حوادث طبیعی، کلی کار می کنند اما در ایران سالانه باید حدود 19 هزار نفر کشته و بیش از 500 هزار نفر زخمی شوند، چرا؟ (البته بخش زیادی از آن به عوامل انسانی بر می گردد اما این گونه حوادث صد درصد ناشی از وضعیت جاده است)
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    به هرحال باید طرحی نو در انداخت و فکری دیگر کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">