بیش از پنج میلیون خسارت به تعاون روستایی مزینان و معدوم شدن مقدار قابل توجهی مواد غذایی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

باحضور نمایندگان تعاونی روستایی و مرکز بهداشت شهرستان داورزن و مزینان و شورای اسلامی مزینان بیش از هشتصدکیلو برنج و چای و مقدار قابل توجهی مواد غذایی و بهداشتی معدوم شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ باگذشت بیش از پنج سال از تعطیلی تعاونی روستایی مزینان با نام ابن یمین که روزگاری مرکز خرید گندم مزینان و با سرمایه گذاری مردمی تأسیس شده بودو متأسفانه به دلیل عدم پیگیری مناسب دهیاری و شورای اسلامی در دوره های قبلی مقدار قابل توجهی مواد غذایی و شوینده و بهداشتی اقلام مصرفی دیگر فاسد و خسارات برآورد شده بیش از پنج میلیون تومان برآورد شده است.

بنا براعلام یکی از شاهدان عینی که در صحنه بررسی میزان خسارت تعاونی حضور داشته حدود 485کیلو برنج درجه یک، 400کیلو چایی ایرانی و خارجی شامل 816 بسته پانصدگرمی، با حمله موشها که بعضی از آنها حتی بر روی این مواد غذایی مرده اند بنا برتشخیص مأموران بهداشتی فاسد و معدوم شد.

همچنین  این شاهد عینی افزود : 5بسته 600گرمی عدس ، 700 بسته 900گرمی ماکارانی ، 4 کارتن ده کیلویی قند ، 100 بسته 100 گرمی سویا، 50 بسته 700گرمی لوبیا، 50 بسته پودر رختشویی به همراه 50 لیتر مایع ضرفشویی و 10 لیتر وایتکس و 100قالب صابون ، 100 کیلو شکر از جمله اقلامی است که در تعاونی وجود داشته که همگی باید معدوم شود.

وی افزود : مقدار 2000بسته کبریت و چهارتوپ پارچه نیز در این تعاونی مشاهده کرده است که منتظر نظر نمایندگان تعاونی و بهداشتی می باشد.

متأسفانه هیچ کدام از مسئولین شورا و دهیاری مزینان و تعاونی مزینان مسئولیت این خسارت را برعهده نگرفته و هرکدام تقصیر را متوجه دیگری می نماید این درحالی است که سرمایه ی اولیه این مرکز را مردم مزینان پرداخته اند و همگی در آن سهیم می باشند.

این شاهد عینی اعلام کرد : اگر شورای اسلامی تصمیم نمی گرفت که تعاونی را برای اجاره واگذار نماید معلوم نبود که تاکی باید موشها و دیگر موجودات موذی در این تعاونی بسر می بردند در حالی که این مکان در مرکز بازار مزینان قرار دارد.

شایان ذکر است در دو دهه شصت و هفتاد اغلب مایحتاج اولیه و اقلام کوپنی به مسئولیت یکی از شهروندان مزینانی به نام حاج محمد صانعی معروف به ممد نفتی در این تعاونی به دست مردم می رسید ولی پس از بازنشستگی وی و واگذاری آن به شورای اسلامی و پس از آن اجاره به یکی دیگر از همشهریان ، این مرکز پس از مدتی تعطیل و دیگر کسی سراغ آن را نگرفته است و فاسد شدن مواد غذایی در حالی صورت گرفته که بنا بر ادعای رئیس شورای اسلامی مزینان این تعاونی مبلغ ده میلیون تومان بدهکار می باشد و مهدی مزینانی آزاده خودش ضامن پرداخت  بدهی فوق می باشد.

منتظر تصاویربیشتری باشید...

نظرات  (۲)

  • علی ملائی(بشیری)
  • خوبید . زحمت میکشید . همت دارید. خسته نباشید . ازتون دل خورم
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    خیلی خوش آمدید استاد
    چرا دلخور اخوی امر بفرمایید در خدمتیم
  • مجله اینترنتی سبزواریان
  • این مطلب در سایت سبزواریان بازنشر گردید.
    http://www.sabzevarian.com/?p=1882
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    تشکر از همراهی شما یاران

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">