مزینانی ، مزینان را دریاب :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مزینانی ، مزینان را دریاب

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ق.ظ

چند روزی است که گروه جهادی دانشگاه تربیت مدرس تهران که تعدادی از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند با تخصص های مختلف به منطقه ی داورزن و بخشی از آنها به مزینان آمده اند تا خدماتی را به مردم این دیار ارائه نمایند.

دانشجویانی که تنها دلشان برای کمک به همنوعانشان می تپد و عاشق خدمت هستند و شاید در این سن مشق عشق می نمایند تا وقتی به کار اصلی خود پرداختند آموخته هایشان را در تخصص خود اجرایی نمایند.

پیش از اعزام این عزیزان گروه فرهنگی هنری شاهدان کویر مزینان با دعوت از زارع مسئول جهاد دانشگاه تربیت مدرس و استماع سخنان او که با علاقمندی خاصی از طرحهایی که قرار است در مزینان اجرا نمایند؛ قول همراهی و مساعدت به آنها داد و شکر خدا تا آنجا که امکان داشت برقول و همراهی خود جامه ی عمل پوشاند و ضمن تماس با مسئولین شورای اسلامی ، دهیاری و پایگاه بسیج شهدای مزینان جلسه هایی را برای هماهنگی و ورودشان به کار در مزینان ترتیب داد و حتی با هماهنگی با شبکه ی رادیویی ایران قول مصاحبه ی زنده و مستقیم با مسئول این گروه را گرفت که متأسفانه این دانشجوی گرانمایه روز مصاحبه تلفن خود را پاسخ نداد و قرار براین شد که گفته های وی به صورت تولیدی ضبط و پخش شود.

تا اینجای کار همه چیز بر وفق مراد پیش رفته و شاهدان کویر آنچه را وعده داده بود عملی کرد اما متأ سفانه وبلاگ نویسان و سایت نویسان مزینانی که انتظار می رود از ما که بنا بر مقتضیات کاری و مأموریتی هجر زادگاهمان را در دل داریم بیشتر دل بسوزانند و اخبار مزینان را بهتر پوشش دهند اما گویا این یاران ترجیح می دهند فعلاً خاموش بمانند و بعضی بنا بر مصلحت برای سایت دیگری کار کنند تا بتوانند از خدمات آنها برای مزینان بیشتر بهره مند شوند چون طبق دعوت این عزیزان هر روز به وبشان سر می زنیم و فقط تصاویر یادگاری از مسئولانشان را می بینیم که به صف ایستاده اند و عکس گرفته اند آنگه مطلبی برآن می افزایند که : بازدید مسئولین فلان اداره از فلان روستا و طرح! و جالب اینکه خودشان هم ژست زیبایی می گیرند و در کنار این مسئولین عکس یادگاری می اندازند.

البته ما نه خدمات این یاران را نادیده می گیریم و نه منکر آن هستیم که باید هزینه کنیم تا بتوانیم بیشتر بهره ببریم اما به قول جلال آل احمد دوست هم نداریم سرتاپا فرنگی شویم که اصل خود را فراموش کنیم!

بارها اعلام کرده ایم که ما هدفمان خدمت به مزینان و مزینانی است و ضمن ارج نهادن به تمامی فرهیختگان و صاحبان قلم شهردیرینه های پایدار سبزوار و داورزن فقط آنچه برمزینانمان می گذرد در شاهدان کویرمنتشر می نماییم و می دانیم و براین عقیده هستیم که دیگر شهرها و روستاها هم مانند داورزن که الحق و الانصاف سایت وزین داورزن نیوز  اخبار و اطلاعات شهرستان را به خوبی پوشش رسانه ای می دهد.اما ما مزینانی ها داریم هدف اصلی را فراموش می کنیم و شده ایم گوش و زبان بعضی از مسئولین و ادارات!

روز گذشته مراسم نمادین ورود امام رضا(ع) به سرزمین خراسان در مزینان برگزار شد و شاهدان کویر این مراسم را هر سال با همراهی یاران وبلاگ نویس به خوبی پوشش می داد اما متأسفانه هرچه به مسئول شورای اسلامی و بهورز و دهیار مزینان پیام فرستادیم که تصاویر چی شد هیچ خبری دریافت نکردیم همچنان که تا کنون از حضور گروه جهادی خبری و تصویری نداریم و تنها منبع اشاره ای که بهورز پرتلاش مزینان اشاره به آن فرمودند چندتا عکس یادگاری در سایت بهداشت و درمان داورزن رویت کردیم  که قابل انعکاس نبود و خبر این مراسم بدون تصویرماند واز آن طرف متأسفانه با سرعت افتضاح اینترنت نتوانستیم این رویداد را به موقع منتشر کنیم و اکنون ما مانده ایم  با خبری سوخته!

یاران و دوستان همراه مزینانی ! بازهم از شما درخواست می کنیم که شاهدان کویرمزینان را که بی هیچ چشمداشتی برای شما زحمت می کشد یاری برسانید و تنها به داشتن پایگاهی در اینترنت بسنده نکنید چرا که نام بلند آوازه مزینان از مزینانی انتظار دارد تا خوب فکر کند و خوب بنویسد و خوب بگوید اگر نمی خواهید و نمی توانید یا به سراغ این کار نیایید و یا آنکه با حوصله و فکر باز و صبر و حوصله همدیگر را دریابیم. ما همه جا افتخارمان این است که بیشترین وبلاگ نویس را در سطح منطقه داریم و پیش از این شعارش را هم داده ایم پس کمک کنید تا یکصدا شویم و تنها برای مزینان کار کنیم و صدای مردم عطش زده ی کویر را به گوش مسئولین برسانیم تا دوباره حق خویش را بستانیم و بس...

 

  • علی مزینانی

داورزن

مزینانی

مزینان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">