به همت شورای اسلامی مزینان پل تاریخی چاپارخانه زادگاه دکتر علی شریعتی آماده بهره برداری شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با نزدیک شدن ماه محرم و برگزاری مراسم ویژه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش با حضور فرزندان مزینان که در شهرها و استانهای دیگر ساکن هستند و در دهه ی اول و دوم ماه محرم برای برگزاری این مراسم به زادگاهشان سفر می کنند ؛ شورای اسلامی مزینان تمهیدات جالب توجهی برای رفاه و تردد این عزاداران به کار برده است.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛  مهدی مزینانی (آزاده) رئیس شورای اسلامی مزینان که پس از بازنشستگی به زادگاه خود برگشته و طرح های عمرانی زیادی را پیگیری و اجرا می نماید و هر سال در آستانه ی فرا رسیدن محرم الحرام سعی می کند برای رفاه حال همشهریانی که از دیگر شهرها به مزینان مشرف می شوند به خصوص شهروندانی که در تهران و مشهد مقدس ساکن هستند و در دهه ی اول و دوم برای برپایی عزای حضرت سید الشهدا(ع) راهی مزینان می شوند ؛ طرح های خوبی را اجرا نماید این بار نیز با ترمیم و بازسازی پل تاریخی چاپارخانه (چپر خنه ) در مسیر راه باستانی ابریشم و گلزار شهدا و محل عبور نخل روز عاشورا ؛ تردد عزاداران را سهل و آسان و بی خطر نماید.

این آزاده سرافراز ضمن اعلام این خبر گفت : حدود سه میلیون تومان برای بازسازی این پل هزینه نموده ایم  و پس از تکمیل این طرح به سراغ پل مسیر میدان امام حسین (ع) رفته ایم و به حول و قوه ی الهی تا آغاز محرم این مسیر نیز برای تردد مردم شریف مزینان آماده می شود.

 ایجاد یادمان بیش از شصت شهید مزینانی و تکمیل مرکزبهداشتی و درمانی مزینان و حضور پزشک عمومی به صورت دائم و ترمیم راه ها و پل های مسیر برگزاری مراسم عاشورا از دیگر کارهایی است که شورای اسلامی مزینان با کمک دهیاری و مردم نیکوکار مزینان در دست اقدام دارد.

برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید...


 

عکس : مهدی مزینانی آزاده

  • علی مزینانی

امام(ع)

شورای اسلامی

مزینان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">