توقفگاه مسافربری داورزن به مزینان مسدود شد/ مسئولین هشدار !خطر در راه است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم ، توقفگاه جاده داورزن به مزینان توسط اداره  راه شهرستان سبزوار مسدود شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ بنا براعلام رئیس شورای اسلامی مزینان در اقدام اخیر مسئولین اداره راه  شهرستان سبزوار؛ محل توقف وسائل نقلیه مسافربری در مسیر داورزن به مزینان و روستاهای همجوار از مسیر جاده تهران به مشهد مسدود شد و همشهریان مزینانی برای ورود به  شهرستان داورزن می بایست از زیر گذر نرسیده به  پمپ بنزین این شهرستان که در مسیر آبراه و سیلاب ساخته شده است و تنها یک دستگاه ماشین سواری می تواند از آن عبور کند استفاده نمایند.

اینکه این برنامه با چه هدفی و دستوری انجام شده است برای خود مسئولین شهرستان محفوظ است اما از آنجا که تا کنون این مسیر تلفاتی را درپی داشته و تردد همشهریان از بریدگی مقابل جاده مزینان انجام می شد نیز بسیار خطرناک است که به این دلیل  باید به مسئولین مربوطه خسته نباشید گفت که بالاخره بعد از چندین سال به این نتیجه رسیدند و این مسیر را مسدود کردند اما جای سئوال اینجاست که تکلیف شهروندانی که  به خصوص در روزهای اخیر که برای حضور در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به مزینان و دیگر روستا های غنی آباد و کلاته مزینان و بیزه و آبرود و...مسافرت می کنند و مجبورند در این محل از اتوبوس پیاده شوند چیست؟ و همچنین مسافربرهای مزینانی باید در کجا به انتظار مسافرین بنشینند؟

از آنجا که می بایست ابتدا برای رفاه حال همشهریان قبل از هر اقدامی تدبیری اندیشید چرا مسئولین محترم ابتدا فکری برای پارکینگ و توقف مسافرین نکردند و یا اینکه برای این تردد از زیر گذر استفاده نکرده و برای ادای تکلیف آسانترین راه را انتخاب کرده و اقدام به بستن این مکان قدیمی نموده اند؟

مهدی مزینانی آزاده با اعلام این خبر به شاهدان کویرمزینان گفت : ما طی نامه ای اعتراض خود را به بخشدار مرکزی داورزن و مسئولین مربوطه از جمله ؛اداره کل راه استان خراسان رضوی ، اداره راه و ترابری و نمایندگان محترم شهرستان سبزوار ، امام جمعه و فرماندار و شورای اسلامی شهرستان داورزن اعلام کردیم ولی در این فرصت کم تکلیف مسافربرها و مسافرین و شهروندان مشخص نیست و  بخشدار محترم هم هنوز اعلام نکرده اند که آیا همشهریان ما در کاهک پیاده شوند و مسافربرهای مزینانی به آن مسیر مراجعه نمایند و یا در همین مکان پرخطر گوشه ای را انتخاب و منتظربمانند؟

وی خاطرنشان کرد : با بستن این مسیر خطرات تصادف بیشتر از قبل شده و ما هم به مسئولین شهرستان این خطرات را گوشزد کرده ایم اما تا کنون تدبیری برای جلوگیری از آن اندیشیده نشده است .

و اما در خاتمه ضمن تذکر این مطلب که متأسفانه محل ورودی جاده داورزن به مزینان خطرساز شده  است همشهریان محترم با قرار گرفتن در این مسیر از سرعت خود بکاهند و شهروندانی که با وسایل نقلیه مسافربری عمومی سفر می نمایند در مقابل کانکس پلیس کاهک از ماشین  پیاده شده و با مسافربرهای مزینانی عازم مزینان شوند                                                             



 


  • علی مزینانی

جاده

محرم

مزینان

مزینانی

نظرات  (۱)

سایتت اصلا خوب نیست
چون خیلی عالیه محشره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">