بعداز بخشدار این بار نوبت به فرماندار داورزن رسید/ درگذشت اولین فرماندار شهرستان داورزن :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اسماعیل غفاری فرماندار

مهندس اسماعیل غفاری اولین فرماندار شهرستان داورزن همزمان با اولین شب ازماه عزاداری سرور و سالار شهیدان دعوت حق را لبیک گفت و پس از طی یک دوره بیماری طولانی به دیار باقی شتافت.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در حالی که هنوز مدت زیادی از درگذشت مرحوم زارع بخشدار سابق داورزن نگذشته است که سایت داورزن نیوز خبر درگذشت اولین فرماندار این  شهرستان را نیز  اعلام کرد که موجب حزن و اندوه تمامی کسانی شد که مرحوم غفاری را از نزدیک می شناسند و همکاران وی و مردم خوب داورزن و روستاهای مجاور خدمات ارزنده ی وی را هیچگاه فراموش نخواند کرد.

مرحوم مهندس اسماعیل غفاری در 22بهمن 1391 سکان فرمانداری شهرستان داورزن را برای نخستین بار به دست گرفت و با وجود ابتلا به بیماری توموری در ناحیه گلو و گردن و عمل جراحی سخت توانست انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری را به صورت مستقل در حوزه این شهرستان به نحو احسن برگزار نمایدوی با وجود سختی هاو مشکلات بسیار برای توسعه و عمران شهرستان داورزن موفق به دایر نمودن ادارات مختلف در این شهرستان شد.

مرحوم غفاری در حالی که 80 کارگروه اداری در داورزن تشکیل داد و باقیات و صالحات زیادی از خود به یادگار گذاشت همچنان که در 22 بهمن آغاز به کار کرد در 22بهمن 1392 نیز به خاطر بیماری بازنشست شد و با مردم داورزن وداع نمود و عاقبت در روز شنبه چهارم مهرماه و در آستانه آغاز ماه عزاداری سرور وسالار شهیدان دارفانی را وداع گفت و به دیار حق پیوست.

شاهدان کویر مزینان به نمایندگی از مردم قدرشناس مزینان درگذشت این خادم محرومین را به خانواده معزز و بستگان محترم  آن مرحوم و به مردم خوب داورزن تسلیت عرض می نماید و غفران و رحمت واسعه الهی را از درگاه ذات احدیت برای آن عزیز سفر کرده مسئلت می نماید.
  • علی مزینانی

داورزن

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">