مدیر عامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان : خیرین مزینانی ما را تنها نمی گذارند :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان در ادامه دیدارهای دوره ای با مددجویان تحت پوشش موسسه ضمن حضور در منازل افراد تحت پوشش در روستاهای مجاور قول مساعد برای رفع مشکلات آنها داد و گفت: با بضاعتی که موسسه دارد تلاش می نماییم تا نیازمندی های اولیه ی آنها را برآورده نماییم و به کمک خیرین نیکوکار در این کار توفیقات خوبی داشته ایم.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ فاطمه مزینانی گلستانی مدیر عامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) و عضو شورای اسلامی مزینان طی گفت و گویی با روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان که در وبسایت این موسسه  منتشر شده است گفت :به  لطف خداوند متعال توانستیم  در این مرحله  از منزل مددجویان چندین روستا که تحت پوشش هستند بازدید بعمل آورده و از نزدیک شاهد  مشکلات آنها  باشیم و در حد بضاعت موسسه کمکهایی را ارائه نمائیم.

وی افزود : متوجه شدیم بیشتر مشکلات در ارتباط با مناسب نبودن وضعیت اقتصادی برای تامین دارو و نبود امکانات برای درمان مناسب در این مناطق است.و یا به دلیل مناسب سازی نشدن سرویس های بهداشتی مثلاً نبود توالت فرنگی برای بیماران و سالمندان مشکلات زیادی به وجود آمده است.

گلستانی یکی دیگر از معضلات بوجود آمده در خانواده های پر جمعیت را نبود امکانات مالی برای ادامه تحصیل فرزندان عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که: با وجود خیرینی که تا کنون یار و یاور این موسسه بوده و هستند این مرکز بتواند هر چه سریعتر مشکلات این عزیزان را برطرف نماید.

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان خاطر نشان کرد: به همین منظور از خیرین نیکوکار تقاضای همکاری مجدد را داریم و اطمینان داریم که هیچگاه تنها نخواهیم ماند.

نورالله مزینانی مدیر زحمتکش روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان نیز با ارائه شماره حساب برای جمع آوری نذورات مردمی در ماه محرم اظهار داشت : مطمئنیم خیرین نیکوکار مزینانی و غیر مزینانی در این ماه که متعلق به سرور و سالار شهیدان است دلشان برای کمک به همنوعانشان می تپد و به همین نیت از هیچ کمکی دریغ نمی نمایند اما برای آن دسته از عزیزانی که نذوراتی دارند و می خواهند به هیئات کمک نمایند موسسه را نیز یک هیئت بدانند چرا که در لیست محرومینی که ما داریم افرادی هستند که دلشان می خواهد این شبها در کنار عزاداران حسین بن علی (ع) حضور داشته باشند اما به دلیل مشکلات مالی و وضعیت ناسالم جسمانی نمی توانند به مزینان سفر نمایند و یکی از اقدامات ما کمک به این افراد است لذا شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب های مربوطه که متعلق به بهزیستی است واریز نمایند.

شماره حساب های  موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان

بانک صادرات شعبه مزینان:

شماره حساب:0334476832006

شماره کارت:6037691751899311


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">