نقیب زاده رفت و غفوری رئیس جدید شعبه بانک تجارت مزینان شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پس از شش سال خدمت صادقانه  مهندس سید موسی الرضا نقیب زاده در سمت ریاست بانک تجارت مزینان؛ مدت مسئولیت وی با معرفی حسین غفوری به عنوان مسئول جدید این بانک به پایان رسید.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ صبح امروز سه شنبه حسین غفوری که پیش از این ریاست بانک تجارت شعبه کارگر شهرستان سبزوار را برعهده داشت  به عنوان رئیس جدید شعبه مزینان معرفی گردید و سید موسی الرضا نقیب زاده که اول مهرماه سال 1387 در سمت ریاست این بانک به مردم مزینان خدمت می کرد و ارتباط خوبی با شهروندان مزینانی داشت به طوری که با سخنان و راهنمایی های او جوانان و افراد متمول مزینانی برای جلوگیری از انتقال بانک تجارت به مکانی دیگر اقدام به افتتاح حساب و سرازیر کردن بخشی از دارایی خود به این حسابها نمودند؛ از مردم مزینان خداحافظی کرد و برای ادامه ی خدمت راهی شهرستان سبزوار شد تا ریاست شعبه بانک تجارت شهید چمران را در این شهرستان بر عهده بگیرد.

در مراسم خداحافظی رئیس سابق و معارفه رئیس جدید بانک تجارت مزینان که تعدادی از اعضاء شورای اسلامی گذشته و حال حاضر و جمعی از معتمدین مزینان حضور داشتند؛ مهندس نقیب زاده اظهار داشت: جدایی از مردم دوست داشتنی مزینان برای من سخت است و هر چند با حضور در شعبه ی جدید به والدین و اقوام خود نزدیکتر شده ام اما بودن با مردم مزینان چیز دیگری است و من هرگز خاطره ی زندگی در میان این مردم خونگرم را فراموش نمی کنم.

مهدی مزینانی رئیس شورای اسلامی نیز  ضمن تشکر و قدردانی از مهندس نقیب زاده اظهار امیدواری کرد که انشاء الله به زودی طی برنامه ای با حضور مردم مزینان از خدمات این مسئول مردمی تقدیر شود.

شایان ذکر است تودیع و معارفه مسئولین جدید بانک تجارت شعبه مزینان مانند جابجایی مسئولین بانک صادرات باز هم بدون حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 رئیس جدید و قدیم در کنار همدیگر

عکس / مهدی آزاده

نظرات  (۱)

  • مهدی تاج مزینانی
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام آرزوی موفقیت و سلامتی برای هر دو عزیز
    با خبرای جدید دی خدمتیم . موفق باشین ، یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">