به دعوت رئیس شورای اسلامی صورت گرفت/حضور مدیر کل پست خراسان رضوی در مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همزمان با هفته ی مبارک بسیج ، مدیر کل شرکت پست خراسان رضوی از ساختمان مرکز پست و تلگراف و مجتمع خدمات بهزیستی و پروژه های درحال ساخت مزینان بازدید کرد.

 به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ محمد شفیعی مدیر کل شرکت پست خراسان رضوی که  به منظور حضور در مراسم  افتتاح و استقرار رسمی اداره پست و تلگراف به شهرستان داورزن سفر کرده است با دعوت رئیس شورای اسلامی مزینان راهی مزینان شد و پس از بازدید از دفتر مرکزی اداره پست و تلگراف مزینان اظهار داشت : واگذاری این مرکز به اداره و یا سازمانی دیگر صحیح نیست و بهتر است مردم مزینان تلاش نمایند تا با فعالیت بیشتر این دفتر در راه پیشرفت و آبادانی زادگاهشان استفاده شود .

وی افزود : مزینان یکی از تاریخی ترین روستاهای ایران است که بیش از یک قرن دارای پست  و دفتر  نامه رسانی بوده و می توان گفت که جزء اولین مراکزی بوده که دفتر پستی و تلگراف خانه در آنجا مستقر شده و وجود چاپارخانه یکی از شواهد و اسناد این ادعاست و احیای چنین مرکزی می تواند مزینان را به سوی پیشرفت و شهرشدن سوق دهد.

پس از این بازدید؛ به دعوت فاطمه گلستانی مدیر موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان ، مدیر کل شرکت پست خراسان رضوی به اتفاق هیئت همراه از پروژه در حال ساخت مجتمع خدمات بهزیستی نیز بازدید کرد و همت والای مردم مزینان و خیرین نیکوکار منطقه را ستود و اظهار داشت : این مجتمع طرح بسیار خوبی برای تمامی دست اندرکاران به خصوص مردم فهیم مزینان است که به نظر من می تواند نقش ویژه ای در منطقه ایفا نماید.

در این بازدید که احمدصباغ مزینانی مشاور فرماندار شهرستان داورزن و مجری طرح نصب تندیس های استاد محمدتقی شریعتی و دکتر علی شریعتی مزینانی؛ مدیر کل پست استان خراسان رضوی را همراهی می کرد، مجتمع فرهنگی و تندیس دکتر علی شریعتی و قنات تاریخی مزینان و پروژه درحال ساخت بهداری و مرکز بهداشت مزینان مورد بازدید قرار گرفت و استاد صباغ توضیحاتی پیرامون اجرای طرح های بلند مدت و کوتاه مدت در مزینان ارائه داد که مورد توجه این مقام دولتی و همراهان وی قرار گرفت .

برای دیدن تصاویربیشتر به ادامه مطلب بروید


عکس : مهدی مزینانی آزاده


نظرات  (۱)

خداوند وجود حاج احمد آقا صباغ را سلامت نگه دارد چراکه او عاشق حفظ میراث ماندگار خطه دیار مزینان وسربداران است.پیشنهاد میکنم گزارشی از اقدامات خوب وفرهنگی این بزرگوار تهیه گردد وبر روی این سایت قرار گیرد
پاسخ:
باسلام وعرض ادب
انشاء الله بزودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">