تسطیح کوچه ها و خیابانهای اصلی مزینان+ عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تسطیح کوچه ها و خیابانهای اصلی مزینان+ عکس

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

طرح تسطیح و بهسازی خیابانها و کوچه های اصلی مزینان به همت دهیاری و شورای اسلامی باجدیت کامل در دست اقدام و انجام کار است .

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مهدی مزینانی آزاده رئیس شورای اسلامی مزینان با اعلام این خبر اظهار داشت : پس از پیگیری های بسیار بودجه ی ترمیم ، تسطیح و بهسازی خیابانها و کوچه های اصلی مزینان که در روزهای سرد و بارانی زمستان ؛ مشکلات زیادی را برای همشهریان مزینانی به وجود می آورد تأمین و با اجاره یک دستگاه گریدر  عملیات تسطیح آغاز شد.

وی افزود: آب گرفتگی معابر در اثر ناهمواری خیابانها و کوچه ها مهمتریم مشکل تردد شهروندان به خصوص کهنسالان و دانش آموزان در فصل زمستان است که با این اقدام عملیاتی دهیاری و شورای اسلامی امیدواریم امسال همشهریان محترم چنین مشکلی را احساس نکنند.

رئیس شورای اسلامی مزینان تصریح کرد: بهسازی معابر از هفتم آذر شروع شده و با همکاری خوب مردم این طرح با موفقیت ادامه دارد و انشاء الله تا دو سه روز دیگر به اتمام می رسد.

وی با اعلام این مطلب که بودجه این طرح از محل اعتبارات دهیاری تأمین شده است خاطرنشان کرد: پیگیری های دهیار جوان مزینانی بسیار قابل تحسین است و همراهی ایشان موجب شده که شورای اسلامی در اجرای طرح های رفاهی برای مردم به خوبی وارد عمل شود .

مهدی مزینانی تأکید کرد : تمامی خیابانها و کوچه ها مسطح و جدول کشی خواهد شد تا به وسیله ی  آبره های وسط معابر ، دیگر مشکل جمع شدن باران در این معابر را نداشته باشیم.

برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید...


عکس : مهدی آزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">