اردوی زیارتی قم و جمکران باحضور شهروندان مزینانی مقیم تهران برگزار می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز ولایتعهدی امام عصر(عج) اردوی زیارتی قم و جمکران با حضور شهروندان مزینانی مقیم تهران برگزار می شود.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛این برنامه زیارتی که به منظور زیارت حرم حضرت معصومه (س)در قم و برگزاری دعای توسل به همت هیئت متوسلین به امام زمان (عج) در جمکران برگزار می شود اولین کاروان زیارتی دسته جمعی مزینانی های مقیم تهران در سالهای اخیرمی باشد که ستاد برگزاری سفرهای زیارتی شاهدان کویر مزینان تصمیم دارد در آینده نیز برنامه های زیارتی مشابه و حتی عتبات عالیات را برای شهروندان مقیم تهران و دیگر شهرستان ها به ویژه مزینان برگزار نماید.

برنامه زیارتی قم ،جمکران روز سه شنبه نهم دی ماه مصادف با شب شهادت امام حسن عسکری (ع)و آغاز ولایتعهدی امام زمان (عج) در ساعت 18 با حرکت از مشیریه خیابان سازمان آب آغاز می شود و قرار است برنامه های فرهنگی متناسب در بین راه و محل حضور همشهریان مزینانی برگزار شود.شهروندان مزینانی می توانند برای اطلاع از چگونگی ثبت نام با شماره تلفن 09127254264مصطفی مزینانی تماس حاصل فرمایند.

  • علی مزینانی

دعا

قم

مزینان

مزینانی

هیئت

نظرات  (۱)

سلام من از وبلاگتان دیدن کردم وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم به ما هم سر بزنید . 

Www.ba133.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">