برگزاری مراسم دعای ندبه با حضور مزینانی های مقیم تهران و مشهد مقدس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در اولین هفته از ماه ربیع الاول؛ مزینانی های مقیم تهران و مشهد مقدس با برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه برای ظهور و فرج امام عصر (عج) دعا کردند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ جمعی از مزینانی های مقیم تهران با حضور در مهدیه ی شرق تهران با برگزاری مراسم دعای ندبه برای ظهور یوسف فاطمه العجل العجل گفتند و در ادامه از سخنرانی روحانی جوان شیخ محمد مزینانی در باره اثرات دعا و انتظار فرج بهره مند شدند.

در مشهد مقدس نیز پس از زمزمه عارفانه دعای ندبه توسط مزینانی های همجوار با امام هشتم شیعیان (ع) ، یاد پیر فرزانه مرحوم ملا رمضانعلی مزینانی والد حجج اسلام شیخ حسن و شیخ محمد مزینانی در هیئت الغدیر واقع در خیابان امام رضا (ع) 60 گرامی داشته شد.

فرزندان مرحوم حاج ملارمضانعلی مزینانی هزینه مراسم چهلمین روز در گذشت وی را برای کمک به ساخت مجتمع خدمات بهزیستی مزینان هدیه کردند اما مزینانی های قدر شناس با برگزاری این مراسم در مشهد مقدس یادش را گرامی داشتند.

مرحوم ملارمضانعلی مزینانی یکی از انسان های وارسته ای است که مدت ها در مزینان ساکن بود و ضمن شرکت در نمازهای جماعت و برگزاری محافل قرآنی به یادگیری و همچنین تصحیح اشکالات نمازگزاران مبادرت می ورزید. وی پس از فوت همسر مومنه اش بنا به درخواست فرزندان که همگی در مشهد مقدس ساکن هستند به این شهر مهاجرت و از زیارت دائمی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) بهره مند شد.

 این پیر فرزانه چهل روز پیش دارفانی را وداع گفت و در جوار امام هشتم(ع) به خاک سپرده شد. یادش و نامش گرامی باد.

  • علی مزینانی

امام(ع)

دعا

مزینان

مزینانی

هیئت

نظرات  (۲)

  • نوه ی ایشان
  • خیلی ممنون از گذاشتن این متن ببرای شادی روحش صلواتی ختم کنید لطفا
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    اللهم صل علی محمدوآل محمد
    باسلام
    برابر اعلام پایگاه خبری شهرستان گرمه، سخنران یادواره شهدای شهر ایور در روز پنج شنبه 11/10/1393 حجه الاسلام مزینانی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی است.
    آدرس : http://www.garmeh.ir/new.aspx?id=16939

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">