تجدید عهد و پیمان مزینانی های مقیم تهران با ولایت در مسجد جمکران :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 همزمان با سالروز حماسه نهم دی و در شب شهادت امام حسن عسکری(ع)جمعی از مزینانی های مقیم تهران در قالب کاروان میثاق با ولایت با حضور در مسجد جمکران با امام زمان (عج) تجدید عهد و پیمان کردند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ مزینانی های مقیم تهران به دفاع از حریم ولایت همزمان با سالروز حماسه مردمی 9دی به منظور تجدید میثاق با امام زمان(عج)در شب شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت با حضور در مسجد جمکران و برگزاری مراسم دعا و مصیبت خوانی بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند .

در ویژه برنامه فرهنگی که با حضور جمعی از شهروندان ساکن در خیابان سالاری شهرک مشیریه و به همت هیئات متوسلین به امام زمان (عج)و حضرت امیرالمومنین(ع) و شاهدان کویرمزینان در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) برگزارشد حجت الاسلام شیخ محمدمزینانی پیرامون امامت حضرت مهدی (عج) و شرایط ظهور حضرت سخنرانی کرد.

برگزاری دعای توسل ، ذکر صلوات دسته جمعی برای سلامتی امام زمان (عج) و توزیع بسته های فرهنگی در قالب مهدویت از جمله برنامه های جنبی این برنامه زیارتی بودکه با شکوه خاصی برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">