اعلام انزجار مزینانی های مقیم تهران از توهین کنندگان به پیامبر گرامی اسلام(ص) :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پس از صدور بیانیه در شاهدان کویرمزینان و اعتراض مردم مزینان به توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) ؛ مزینانی های مقیم تهران نیز با حضور در مهدیه شرق تهران انزجار خود را از این اهانت سخیف اعلام می نمایند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ بنا براعلام سامانه پیامکی مهدیه مزینانی های مقیم پایتخت و دعوت از شهروندان مزینانی برای حضور در مراسم اعلام انزجار از توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر مهربانی ها فریاد خواهند کرد.

در این برنامه که پس از برگزاری دعای ندبه و زیارت نامه ی پیامبرگرامی اسلام(ص)برگزار خواهد شد همشهریان  مزینانی با شعار دسته جمعی ضمن اظهار ارادت به پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص) برائت خود را از توهین کنندگان به آن حضرت اعلام می نمایند.

در پیام هیئت امناء مهدیه ی مزینانی های مقیم تهران که برای تمامی شهروندان مزینانی ارسال شده  آمده است که :«کلنا فداک یا رسول الله(ص)، مزینانی های گرانقدر بادلی مملواز محبت نسبت به ساحت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و خشمی انقلابی نسبت به اهانت کنندگان به حریم آن حضرت ، صبح جمعه ضمن شرکت در دعای شریف ندبه با فریاد یامحمد یاعلی ارادات خود را به ساحت مقدس پیامبر(ص)و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام اعلام می نمایند.»

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام بی آزار تهرانی سخنرانی می نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">