پدر شهید حمیدرضا مزینانی آسمانی شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پدر شهید حمیدرضا مزینانی آسمانی شد

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ

همزمان با ششمین روز از دهه ی مبارک فجر پدر شهید حمیدرضا مزینانی به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مرحوم حاج غلامرضا مزینانی پدر شهید حمیدرضا مزینانی پس از طی کردن یکی دوره بیماری سخت که موجب بستری شدنش در بیمارستانهای تهران شد صبح امروز جمعه 17 بهمن بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

قرار است پیکر این پدر آسمانی روز شنبه با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان داورزن و مردم ولایتمدار مزینان تشییع و در جوار فرزندش به خاک سپرده شود.

پاسدارشهیدحمید رضا مزینانی، در سال ۱۳۴۷ در مزینان سبزوار به دنیا آمد و در ۶۶/۹/۱۱ در عملیات بیت المقدس منطقه جنگی ماووت به شهادت رسید.

  • علی مزینانی

شهیدمزینانی

مزینان

مزینانی

نظرات  (۲)

سلام علیکم
ان شاءالله با سیدالشهدا محشور گردند!
در نوشتارتون اگر دقت بفرمایید متوجه میشد دهه فجر ده روز هست و گذشت هفده روز از دهه فجر صحیح نیست بهتر هست نوشته بشه هفت روز از دهه فجر یا هفده روز از بهمن ماه!
موفق باشید ان شاءالله
پاسخ:
باسلام وعرض ادب
حق باشماست
  • محمدرضا مزینانی
  • سلام علی آقا
    با تشکر از شما به خاطر همدردی با خانواده داغدار
    مراسم خاکسپاری مرحوم حاج غلامرضا مزینانی (پدر شهید حمید رضا مزینانی ) با حضور پر شور مردم ولایتمدار مزینان و روستاهای مجاور برگزار شد .
    اینجانب از طرف خود و خانواده آن مرحوم کمال تشکر را از همه کسانی که به هر نحوی مارا یاری نمودند دارم و امیدواریم بتوانیم در مراسم شادی این عزیزان جبران کنیم .
    پاسخ:
    باسلام  وعرض ادب
    مانیز فقدان این پدر آسمانی را به بازماندگان تسلیت می گوییم و از شما عزیز گرانمایه تشکر و قدردانی می کنیم که با خبرهای مراسم تشییع شاهدان را یاری کردید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">