مزینانی : آرمان های شهدا نباید فراموش شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مزینانی : آرمان های شهدا نباید فراموش شود

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ق.ظ

همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر تعدادی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی با حضور در مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمانهای والای این شهیدان تجدید پیمان نمودند.

 به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل ازروابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه های خراسان رضوی؛ در این مراسم معنوی که با حضور جمعی از بسیجیان اداره کل حمل و نقل وپایانه های خراسان رضوی  برگزار شد ،گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد عطر افشانی و گلباران شد و با آرمانهای والای شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان نمودند.

حجت الاسلام شیخ محمد مزینانی دبیر شورای فرهنگی این اداره کل ؛شهدا را ستاره های آسمانی دانست و گفت :در حقیقت این ماییم که باید غبار را از دلهای خود بزداییم تا آرمانهای شهدا فراموش نشود.
 
مزینانی خاطر نشان کرد : 
گلباران و عطرافشانی مزار شهدااز برنامه‌ها و رویکرد دهه مبارک فجر محسوب می‌شود که در کنار آن برنامه‌های دیگری جهت تکریم این دهه نیز برگزار شده است و این برنامه ها همه برای آن است که ایثارگری مردم همیشه درصحنه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در یادها زنده شود.

  • علی مزینانی

روحانی

شهید

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">