کاندیدای دیگری از مزینان برای شورایاری :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کاندیدای دیگری از مزینان برای شورایاری

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ق.ظ

حاج احمد مردی برای تمام فصول است او مزینانی نیست اما به قول ما مزینانی ها از کجایی ؟ از قلعه ی زَنُم!

بعله! احمد استاد حسین زاده تخت کشی ها از وقتی با بانوی شاعره ی مزینانی یعنی دختر خانم حاج علی آقای کربلایی عبدالله محمدی ازدواج کرد دیگه مزینانی شد و شاید از خیلی از مزینانی ها مزینانی تر شد چرا که در هرجا اسمی و کاری برای مزینان باشد او حضور دارد و دل می سوزاند فراموش نکنید این استاد فرزانه که کارشناس ارشدمدیریت آموزشی است در تعزیه ی مزینان لباس حر می پوشد و در کنار جناب آقای ناطقی که نقش اصلی حر را دارد می ایستد و عرض اندام می کند البته صدای خوبی هم دارد این را همین تازگی ما درک کردیم همراه با کاروان زائرین جمکران با ما آمد و تا رسیدن به مقصد با خواندن دعا و اشعار مناسبتی همه را به فیض رساند.

استاد حسین زاده همه کاره است البته نه به شعار و در ادامه به آن خواهیم پرداخت اما به عنوان مقدمه بد نیست بدانید او ، نویسنده ، ورزشکار ، رزمی کار ، معلم ، تنها مدرس مرددارای مجوز از سازمان فرهنگی شهرداری تهران برای تدریس مهرت ها فن بیان و آئین سخنوری و...

آنچه خوبان همه دارند او تنها دارد

مهندس احمد حسین زاده تخت کشی ها متولد 1352ه.ش و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دانشگاه پیام نور تهران است که علاوه بر تدریس و آموزش در مدارس تهران و آموزشگاه های معتبر در زمینه ی تدریس مهارت های فن بیان و آئین سخنوری با مجوز رسمی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشغول به فعالیت می باشد .

مهندس حسین زاده تخت کشیها نویسنده اولین کتاب و اثر ایرانی با عنوان "مهارت های کاربردی فن بیان و سخنوری " در سال 1393می باشد که  دومین اثر وی با نام« اولین کتاب و اثر ایرانی  مهارت های کاربردی فن بیان و سخنوری» نیز منتشر و توزیع شد.

این مهندس جوان و پرکار تا کنون پست ها و مسئولیت های متعددی از جمله مشاور مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران جنوب شرق تهران در سال 1385و مسئول هیئت کاراته بسیج دانش آموزی در سالهای 1387تا 90برا برعهده داشته و هم اکنون نیز در مناطق شهرداری تهران به عنوان مشاور فرهنگی و هنری فعالیت دارد.

وی محقق و نویسنده علوم ورزشی و متافیزیک در مجلات مربوطه و دارای درجه D فوتبال از فدراسیون فوتبال و مدرس در این رشته پرتحرک ورزشی نیز می باشد.

مهندس حسین زاده تخت کشیها تنها مدرس مرد دارای مجوز از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در زمینه ی تدریس فن بیان و سخنوری است که همین قابلیت به او کمک می نماید تا خیلی زود در گروه ها و محافل دوستانه پذیرفته شود به طوری که اکنون خانواده محمدی وی را یکی از افراد شایسته و مورد اعتماد فامیل می دانند.

وی علاوه برتشویق همسرش برای سرودن اشعار، تدوین کتاب شعر این بانوی هنرمند را نیز برعهده داشتند.

حالا شما همشهریان عزیز در 22 اسفند اگر در منطقه ی آهنگ زندگی می کنید احمد حسین زاده تخت کشی ها کاندیدای شما در شورایاری محلات می باشد بارأی خود او را یاری فرمایید.

حوزه انتخابیه :آهنگ غربی مسجد میثم

کد انتخاباتی: 42868

  • علی مزینانی

شورا

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">