شاهد کویرمزینان کاندیدای شورایاری :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شاهد کویرمزینان کاندیدای شورایاری

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ق.ظ

 

پسر مزینان ، استاد حسن دست مراد ، توی سجلدش ننوشته اند مزینانی ! اما پشت اندر پشت مزینانی اند و پدر مرحومش را که همچون کاوه ی آهنگر پتک بر سندان می کوبید و قوت فرزندانش را باعرق جبین و کدیمین از دل آتش در می آورد و چنان آهن را نرم می کرد که به داسی برنده تبدیل می شد و گاه خود با آن همراه پدرانمان به درو می رفت تاثابت کند؛ مرد کویر باصلابت و استوار ایستاده و هیچ توفانی قامتش را خم نمی کند! آری آن مرد و خاندانش که خاستگاهشان مزینان زادگاه عابدان و عارفان است در مزینان معروف به محمد عابد بود و مزینانی ها همه او را در پیشاپیش هیئت علی اکبری به یاد دارند که برای اقامه ی فرزند فاطمه(س) چگونه سنج می نواخت و حسن دست مراد مزینانی فرزند چنین پدری است که در سال 1349 در مزینان به دنیا آمد و در  دامان مادری سیده پرورش یافت.

استاد حسن دست مراد مزینانی هنوز 16 سال بیشتر نداشت که همراه جمعی از شاهدان کویرمزینان راهی جبهه های حق علیه باطل شد و با شرکت در عملیات های کربلای 5 و بیت المقدس 2 و مناطق پدافندی و آفندی جزایر مجنون و گوجار و اولاغلو جنگ را هم تمام کرد .

او که در جزیره مجنون از ناحیه کتف مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به افتخار جانبازی نائل شد  در جبهه و یا درحال مرخصی درسش را  ادامه داد و چون علاقمند به رشته ی ریاضی فیزیک بود چند صباحی در این رشته ادامه تحصیل داد اما  چون رفت و آمدش تا پایان جنگ به جبهه ادامه یافت و بعضی از دروس تخصصی بود و باید درکلاس حضور می داشت نتوانست رشته ی مورد علاقه اش را تمام کند و با تغییر به رشته ی انسانی وارد دانشگاه حکیم سبزواری شد.

این کارشناس خبره ی الهیات و معارف اسلامی آموزش و پرورش تهران پس از اتمام دوره کارشناسی تربیت معلم مدت یک سال در بندر کنگان به تدریس مشغول شد و به خاطر علاقه مندی به زادگاهش  مدتی نیز در مدارس مزینان به تدریس فرزندان مزینانی پرداخت.

عضو اصلی هیئت مدیره شاهدان کویر مزینان که زحمت زیادی در اطلاع رسانی پیامکی متحمل شده و حتی  در این راه از پول شخصی خود بسیار هزینه کرده است طی 27 سال سابقه ی فرهنگی و آموزشی در مراکز دانشگاهی و آموزشگاهی و مدارس مختلف در مناطق3 و 12 و15 به پرورش بیش از 40 هزار شاگرد پرداخته است و  خود با ادامه تحصیل به عنوان کارشناس ارشدتاریخ ادیان، الگوی دانش آموزانش می باشد.

استاد حسن دست مراد مزینانی علاوه بر دبیری در مدارس مختلف در زمینه های هنری و ورزشی نیز کارنامه ی موفقی از خود برجای گذاشته؛ او به عنوان مربی فوتبال موفق به اخذ مدرک مربی گری D آسیایی شده است و در کار هنری نیز سالها به ایفای نقش در نمایش های به یاد ماندنی گروه شاهدان کویرمزینان در دهه ی شصت پرداخته و در حال حاضر با حضور در کلاس درس مستند سازی استاد اسکویی مشغول فراگیری این هنر می باشد.

این کارشناس ارشد تاریخ ادیان در زمینه ساخت و ساز مسکن و خانه دار کردن بسیاری از همشهریان مزینانی و شهروندان تهرانی ید طولایی دارد .

حسن دست مراد مزینانی که از منطقه ابوذر جنوبی کاندیدای شورا یاری شده اهداف خاصی را مورد نظر دارد از جمله استفاده از سازمان های مردم نهاد و تأمین امنیت محله با مشارکت شهروندان و  دایر کردن کلاس ها آموزشی برای پیشگیری از معضلات اجتماعی ، خب حالا شما شهروندان ساکن در بلوار ابوذر و مزینانی مقیم در تهران بهتر نیست این فرزند مزینان را یاری کنیم.

حوزه انتخابیه : بلوار ابوذر جنوبی

کد انتخاباتی: 51843

  • علی مزینانی

شورا

مزینان

مزینانی

هنرمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">