بازدید مسئولین شهرستان داورزن از پروژه در حال ساخت مرکز بهداشتی درمانی مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 جمعی از مسئولین شهرستان داورزن از پروژه در حال ساخت مرکز بهداشتی درمانی مزینان بازدید کردند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ با اعلام خبر دیدار نمایندگان مزینانی با وزیر بهداشت و درمان و مساعدت وزیر، جمعی از مسئولین شهرستان داورزن  از پروژه ی در حال ساخت مرکز بهداشتی درمانی مزینان بازدید کردند .

 در این بازدید مهندس خسروجردی مدیر شبکه بهداشت و درمان داورزن   با تشکر از مشارکتهای مردمی و حضور پر رنگ خیرین مزینانی در نوسازی مرکز بهداشتی درمانی مزینان، در خصوص اعتبار اختصاص یافته و نحوه اجرا توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه حجت الاسلام معلمی فر، امام جمعه موقت شهرستان داورزن ضمن خوش آمد گویی به مسئولین، زحمات و اقدامات صورت گرفته در اجرای این پروژه را ارج نهاده و اظهار امیدواری کرد پروژه تا اتمام و بهره برداری نهایی متوقف نشود.

مهندس عبدالهی معاون فرماندار شهرستان ضمن قدر دانی از حسن نظر ریاست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و مدیر و معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن، از پیگیریهای رییس شورای اسلامی مزینان در خصوص شروع فاز دوم پروژه یاد شده تشکر کرد و با توجه به اهمیت بحث درمان در توسعه شهرستان داورزن، خواستار مشارکت مردم شهرستان در ساخت مرکز درمان بستر این شهرستان شد.

مهدی آزاده رییس شورای اسلامی مزینان نیز پیگیری مجدانه مدیران دلسوز و زحمت کش شهرستان را در خصوص تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر مرکز بهداشتی درمانی مزینان  خواستار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">