مزینانی :در ماه مبارک رمضان ۳۰۰۰ مسجد تهران تحت پوشش آموزش‌های محیط زیستی قرار می‌گیرند :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عضو کارگروه نظارت بر محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از تحت پوشش قرار گرفتن سه هزار مسجددر ماه مبارک رمضان توسط‌آموزشهای محیط زیستی خبر داد.
عکس مخصوص ماه رمضان الکریم lhi vlqhk
به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از روزنامه اعتدال ؛حسین مزینانی(شاکری)، عضو کارگروه نظارت بر محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با ایکنا از تحت پوشش قرار دادن مسجد استان تهران با آموزش‌های محیط زیستی خبر داد.
وی افزود: از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران، حوزه علمیه و با همکاری با امور مساجد استان تهران طرح آموزش محیط زیستی روزه‌داران در ماه مبارک رمضان پیگیری می‌شود.

مزینانی ادامه داد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفاظت از محیط زیست یک امر فراجناحی بوده و همه باید در این مورد همکاری کنند، یکسری بسته‌های آموزش محیط زیستی نیز در کنار
ره توشه‌های تبلیغی طلاب قرار داده شده‌اند تا انشاءالله طلبه‌ها از آن استفاده کرده و بتوانند مردم را با آموزه‌های محیط زیستی آشنا کنند.
وی اضافه کرد: همچنین قرار است در پایان این کار از مردم نظر‌سنجی شود تا مشخص شود مردم تا چه حد از این کار استفاده کرده‌اند، نقاط قوت و ضعف آن شناسائی شده و در برنامه‌های آینده آنها را مورد توجه قرار داد.
*گسترش طرح آموزش محیط زیست به سراسر کشور
این طلبه فعال محیط زیست در رابطه با گسترش برنامه‌های محیط زیستی در سراسر کشور اظهار کرد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی قم که متولی اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد سراسر کشور است در حال رایزنی بوده تا بتوان این حرکت را در کل کشور انجام دهیم و قرار بر این شده است در پایان کار تبلیغاتی که این مبلغ‌ها دارند از آنها خواهند خواست که عملکرد خود را در رابطه با آن تبلیغات و آموزش‌ها ارائه دهند.
*اجرائی شدن طرح آموزش طلاب و محیط زیست
وی همچنین با اعلام این که قرار است در هفته محیط زیست تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر طرح آموزش طلاب و محیط زیست منعقد شود یادآور شد: در راستای آموزش طلاب و  محیط زیست  قرار است طرحی به صورت پایلوت در
 شهر تهران برگزار شود در این راستا قرار است تفاهم نامه‌ای بین سازمان حفاظت از محیط زیست و حوزه علمیه تهران در هفته محیط زیست منعقد شده و طرح مذکور اجرائی شود.
  • علی مزینانی

مزینانی

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">