مزینانی مدافع حرم : استکبار جهانی درصدد شکستن هلال شیعی است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
استکبار جهانی درصدد شکستن هلال شیعی است
مدافع حرم حضرت زینب گفت: ایران به عنوان نزدیک‌ترین متحد سوریه طی چند دهه گذشته، تمام تلاش خود را برای حفظ سوریه انجام داده و استکبار جهانی درصدد شکستن کمر هلال شیعی است.

به گزارش شاهدان کویرمزینان محمد مزینانی در گفتگو با صبح توس با بیان این مطلب افزود: کشور سوریه مهمترین محور و متحد استراتژیک ایران در جبهه مقاومت می باشد و از طرفی سنگر مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: بیش از سه دهه سوریه ارتباط نزدیکی با ایران داشته است و در طول ۸ سال جنگ تحمیلی در کنار ایران بیشترین نقش سازنده ای را در پیشبرد اهداف جنگ ایفا نمود.
مدافع حرم با بیان این که  در حال حاضر جنگی دورتادور این کشور را فرا گرفته که مسبب اصلی آن “استکبار جهانی”است، افزود: ایران مشاوره نظامی به سوریه می دهد و حزب‌الله را حمایت می کند تا از طرف اسد با شورشیان تحت حمایت آمریکا بجنگند. لذا بهترین نتیجه برای ایران پیروزی و غلبه کامل بشار اسد بر شورشیان تندرو می باشد و این کشور اطمینان داشته باشد که محور مقاومت تحت هیچ شرایطی حاضر به دست کشیدن از حمایت خود نیست.
مزینانی افزود: در حال حاضر بیش از ۴ سال از بجران در سوریه می گذرد و استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای سقوط اسد دریغ نکردند؛ اما هر چه بیشتر تلاش کردند کمتر موفق شده اند. وی اذعان کرد: آمریکا با کمک برخی از کشورهای عربی منطقه بیشترین تلاش را برای تغییر حاکمیت سوریه داشتند اما پایمردی و جهاد رزمندگان سوری مانع از اهداف آنان شد.
وی گفت: بیشترین سلاح هایی که تروریستها استفاده می کنند از طرف اسرائیل و عربستان و ترکیه به این کشور سرازیر می شود و اسرائیل آنچه از جنگ سوریه انتظار دارد این است این جنگ فرسایشی ادامه پیدا کند تا در نهایت باعث تضعیف دو طرف درگیر شود. مزینانی افزود: اسرائیل با حمایتهای خود سعی دارد تا آتش این جنگ در منطقه روشن بماند چرا که هر دو  طرف از دشمنان اسرائیل محسوب می شوند.
  • علی مزینانی

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">