هبه چیست ؟/ حجت الاسلام مزینانی در رادیو اقتصاد پاسخ می دهد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ حجت الاسلام هادی مزینانی، معاون ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در برنامه امروز عیار  رادیو اقتصاد با نگاهی فقهی به استفتائات مربوط به هبه پاسخ خواهد داد.
هبه در لغت به معنای بخشیدن و دادن چیزی به کسی بدون عوض است. در تعریف در معنای اصطلاحی هبه آورده شده است: واهب آن چیزی را که ملک خودش است، رایگان و بلاعوض به دیگری انتقال بدهد. به هبه عطیه و نحله نیز می گویند. معنای لغوی هبه و اصطلاحی آن نزدیک به هم هستند، زیرا در هر دو تحویل رایگان عین به دیگری است.
مجیدرضا عرب احمدی، استاد دانشگاه و حقوقدان در ادامه موضوع فسخ معامله درخصوص کالاهای معیوب به مقوله تبری فروشنده از معیوب بودن کالا می پردازد.
در بخشی از برنامه حجت الاسلامی محمدعلی عباس نژاد، کارشناس مذهبی به مباحث اخلاقی کاسب و مشتری خوب خواهد پرداخت.
برنامه عیار کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی علی سلیمی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۳:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می شود.

  • علی مزینانی

روحانی

مزینانی

نظرات  (۱)

سلام و درود بر مردان شریف و بزرگ مزینان همچون عالم بزرگوار و بر حق حجت الاسلام شیخ هادی مزینانی که نمونه ای از عالمان مثبت اندیش عصر حاضر می باشند . خداوند ایشان و خانواده محترمشان را از جمیع بلایا حفظ نمایند .الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">