شبهای ماه رمضان در مزینان + عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شبهای ماه رمضان در مزینان + عکس

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

 شب های ماه رمضان آن هم در مسجد جامع زادگاهمان مزینان صفای خاصی دارد. شب هایی که برای تمامی سنین خاطره ی خوشی را به همراه دارد یک روز روزه داری آن هم در هوای سوزان کویر و شب ،دعا و نیایش و منبر و بعد هم چایی از دستان خادمانی که بی هیچ چشم داشتی در آبدار خانه ی گرم و طاقت فرسا زحمت می کشند حال و هوایی وصف ناپذیر دارد.

یادش بخیر آن سالها که تنها دلخوشیمان همین مسجد بود و نیمه شبها با رفقای هم سن و سال  و شاید بزرگتر قَیِم قَیِم بازی می کردیم و حتی به دل صحرا می زدیم و بعد اَزوسِری(سحری) و صدای چلِک(چلیک).

یادش بخیر تفسیر و روضه ی هرشب و به خصوص شبهای قدر مرحوم حاج شیخ محمود شریعتی با آن صدای خاطره انگیز و سوز مصیبت خوانی و الهی العفو گفتنش که هنوز در یادمان مانده است.

این شب ها یعنی رمضان المبارک1436 و در گرمای تیرماه 1394 بازهم مسجد جامع مزینان با حضور روحانیت توانمند همچون حجت الاسلام معلمی فر و شیخ محمد مزینانی شاهد شب های پرخاطره ای است شبهایی که حتی خردسالان و نوجوانان را به پای منبر کشانده و مستمعینِ پر و پاقرص هرشب منبر این روحانیون هستند.


عکس : مهدی مزینانی آزاده

نظرات  (۲)

  • تبلیغات اینترنتی


  • باسلام ودرود خدمت شما دوست گرامی

    وبلاگ خیلی جالب وزیبایی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

    بنده یک سایت در زمینه تبلیغات اینترنتی ونیازمندیهای اینترنتی دارم وازشما دعوت میکنیم به سایت تبلیغات اینترنتی ما مراجعه کنید وماراخوشحال کنید همچنین در این سایت می توانید تبلیغات ونیازمندیهای خودتان را به صورت کاملا رایگان وتبلیغات رایگان ثبت کنید.

    ازشما درخواست میکنیم اگه امکان پذیراست لینک سایت ما هم در وبلاگ خیلی زیبا وقشنگ تون در قسمت پیوندها ولینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی آشناشوند

    عنوان لینک : تبلیغات اینترنتی

    لینک : http://niazgoo.com/index.php

    تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی رایگان سایت تبلیغات اینترنتی درج آگهی رایگان درج آگهی رایگان در اینترنت درج آگهی رایگان اینترنتی
    سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .
    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید
    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما
    پیج رنک سایت ما 2 می باشد
    برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">