اقدام خیرخواهانه خانواده ی یک نیکوکار مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اقدام خیرخواهانه خانواده ی یک نیکوکار مزینانی

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ

Image result for ‫بخش فیزیوتراپی‬‎

در یک اقدام خیرخواهانه خانواده مرحوم سید علی طالعی مزینانی هزینه بخش فیزیوتراپی مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان را برعهده گرفتند.

به گزارش  شاهدان کویرمزینان به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)؛همزمان با عیدسعید فطر خانواده محترم مرحوم سید علی طالعی بعد از بازدید از مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان با پیشنهاد اهداء ست کامل فیزیو تراپی به موسسه یاد آن مرحوم را گرامی داشتند.
در این بازدید مقرر گردید بخش مربوطه بنام مرحوم طالعی مزین گردد. در همین ارتباط خانواده مرحوم علاوه بر موافقت اهداء ست کامل فیزیو تراپی پشتیبانی اطاق مذکور را نیز تقبل کردند.
مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان در متراژ1550 متر درچهار فاز تعریف گردیده که فاز یک آن برای سرای سالمندان آماده افتتاح در ایام هفته دولت خواهد بود
مرحوم سید علی طالعی مزینانی سال گذشته بر اثر سانحه ای ناگهانی دار فانی را وداع گفت این مرحوم پیش از فوتش اعلام کرده بود که در نظر دارد به مجتمع بهزیستی مزینان کمک نماید که پس از مرگ ناگهانیش خانواده معزز وی آرزوی پدر بزرگوارشان را جامه ی عمل می پوشانند. به همین منظور و با کمک خانواده ی مرحوم طالعی قرار است بخش فیزیو تراپی به همراه با فاز یک مجتمع بهزیستی مزینان  در هفته ی دولت به بهره برداری برسد.


  • علی مزینانی

بهزیستی

مزینان

مزینانی

موسسه

نظرات  (۱)

  • منتظر المهدی
  • عشق حسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">