برنامه آموزش قرآن کریم در مهدیه مزینانی های مقیم تهران برگزار می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مهدیه مزینانی های مقیم تهران جلسه ی آموزش قرآن کریم را برای سنین مختلف در روزهای یک شنبه هرهفته برگزار می نماید

به گزارش شاهدان کویر مزینان؛ بنا براعلام قبلی در ماه مبارک رمضان جلسه روخوانی ، روان خوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم به استادی قاری جوان مزینانی علی رضا تاج در روزهای یک شنبه هرهفته از ساعت 19 تا 20:30 برای سنین مختلف در مهدیه مزینانی های مقیم تهران برگزار می شود.

شایان ذکر است علاقمندان می توانند برای آشنایی بیشتر با نحوه ی برگزاری این برنامه با شماره تلفن 09366664157 تاج مزینانی تماس بگیرند.

علی رضا تاج مزینانی دانشجوی بیولوژی داشگاه آزاد اسلامی تهران است که در زمینه حفظ و قرائت قرآن کریم نیز فعالیت می کند و در مسابقات مختلف شهرستان سبزوار و استان خراسان رضوی دارای رتبه و مقام قرآنی می باشد.

مهدیه مزینانی های مقیم تهران در خیابان پیروزی ، چهارصد دستگاه ، خیابان کلینی واقع شده است.

  • علی مزینانی

رمضان

قرآن

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">