هیئت ابوالفضلی مزینان آماده میزبانی عزداران محرم شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ساختمان جدید هیئت سینه زنی حضرت ابوالفضل العباس (ع) مزینان با حضور مقامات اداری شهرستان داورزن و مزینان افتتاح و آماده ی عزاداری سوگواران محرم شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در اولین روز از ماه محرم الحرام هیئت ابوالفضلی مزینان با پیگیری های مستمر و همت هیئت امنای مزینان طی تلاشی یکساله آماده و با حضور فرماندار شهرستان داورزن و مسئولین شورای اسلامی و جمعی از اعضاء هیئت افتتاح شد.

مزینان دارای سه هیئت اصلی به نام هیئت متحده حسینی در بازار مزینان و هیئت زنجیرزن جوانان علی اکبری (ع) در قسمت غربی و هیئت سینه زنی ابوالفضلی(ع) در جنوب بازار مزینان می باشد که در سالهای اخیر هرسه هیئت از نو بازسازی و به بهره برداری رسیده است.

همزمان با افتتاح هیئت ابوالفضلی (ع) ؛ یکی از خادمین قمر بنی هاشم به نام حاج عباسعلی ناطقی برادر حاج حسن ناطقی (حاج پدر) عضو هیئت امناء هیئت ابوالفضلی (ع)دارفانی را وداع گفت که شاهدان کویرمزینان ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز و بستگان آن فقید سعید ، غفران و رحمت الهی را برای مرحوم ناطقی از خداوند متعال مسئلت می نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">