بازدید معاون امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی از موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

معاون امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی به همراه هیئتی از مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان بازدید کرد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل ازروابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛  طهماسبی معاون امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی  به همراه مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری شهرستان داورزن از فعالیتهای موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان اعم از مرکز پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی (ص)،برگزاری کلاسهای مشاوره و مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان بازدید کردند.

 فاطمه گلستانی مدیر عامل موسسه ضمن تسلیت  ایام سوگواری سالار شهیدان و تقدیر و تشکر از هیئت بازدید کننده ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته مشکلات پیش رو را برای حاضرین تشریح کرد.

وی در ادامه گفت: مرکز پیش دبستانی و مهد کودک موسسه با وجود اینکه چهار سال از افتتاح آن گذشته و جزءمراکز دارای رتبه در استان می باشد ولی متاسفانه هیچ اقدامی برای ایجاد فضای مناسب و امکانات و وسایل بازی برای کودکان فراهم نگردیده و آن هادر محرومیت به سر می برند و یا به دلیل کمبود اعتبار و نبود بودجه کافی پرسنل شاغل در موسسه هیچکدام بیمه نمی باشند و  با وجود فضای مناسب و نیروی کار کافی برای اشتغال زایی، متاسفانه مسئولین ذیربط با وجود پیگیری های صورت گرفته هیچگونه اقدامی نکرده اند .

در ادامه طهماسبی قول همکاری و مساعدت در ارتباط با موضوعات مطرح شده را داد و گفت:مواردی که مربوط به حوزه فعالیت اداره کل باشد راپیگیری و مابقی آن را به مسئولین مربوطه انعکاس خواهم داد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">