فعالیت جهادی روحانی جوان مزینانی درکاشمر :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فعالیت جهادی روحانی جوان مزینانی درکاشمر

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

فعالیت های فرهنگی ، هنری روحانی جوان مزینانی در قالب  طرح هجرت روستای مکی شهرستان کاشمر مورد استقبال شهروندان این منطقه و مسئولین قرارگرفت.

به گزارش ساهدان کویرمزینان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،رضاعسکریان با اعلام این خبر گفت:حجت‌الاسلام مزینانی روحانی طرح هجرت روستای مکی،از روستاهای بخش کوهسرخ شهرستان کاشمر،در راستای انجام امور فرهنگی مخصوصا بین نوجوانان و جوانان برای جذب هرچه بیشتر آنان به انجام امور فرهنگی و حضور در مساجد، به اجرای برنامه های متنوع،ازجمله، گروه های سرود،مسابقات روخوانی و روان خوانی قرآن ومسابقات فوتبال می پردازد.

سه شنبه شب گذشته ۱۲آبان ماه سال جاری گروه سرود نوجوانان روستا که از قبل در منزل روحانی روستا به سرگروهی حجت‌الاسلام مزینانی تمرین کرده بودند در مسجد روستا،دو سرود در مدح امام زمان (عج)و امام حسین (ع) اجرا کرده و مورد استقبال گرم اهالی روستا قرار گرفت.

حجت‌الاسلام مزینانی روحانی طرح هجرت روستای مکی گفت:با توجه به تلاش کشور های غربی برای به انحراف کشیدن جوانان ایران و مسلمانان،از وظایف روحانیون است که در مقابل این تلاش ها به امور فرهنگی برای جذب جوانان به مساجد و فعالیت های فرهنگی بپردازند تا جوانان به جای رفتن به سمت ماهواره و شبکه های اینترنتی ضداخلاقی، به سمت مسجد و انجام امور فرهنگی جذب شوند.

حجت الاسلام شیخ احمد مزینانی فرزند حاج حبیب الله مزینانی است که پس از گذراندن دوران تحصیل در حوزه ی علمیه مشهد مقدس از سوی سازمان تبلیغات خراسان رضوی به عنوان روحانی مستقر طرح هجرت به شهرستان های مختلف از جمله کاشمر اعزام شده و خدمات فرهنگی ، هنری و مذهبی وی مورد توجه مسئولین و مردم این مناطق قرار گرفته است.

نظرات  (۱)

سلام درود برشما و این روحانی مزینانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">