اقدام تحسین برانگیز هیئت امنا الغدیر و طلاب مزینانی در مشهد مقدس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دیدار عالم

جمعی از اعضا و هیئت امناء هیئت الغدیر مشهد مقدس به همراه روحانیت جوان مزینانی به منظور عیادت از پیشکسوت روحانی مزینانی ، حجت الاسلام شیخ علی ژیان مقدم در منزل وی حضور یافتند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ حجت الاسلام حاج شیخ علی ژیان مقدم یکی از روحانیون برجسته و طلاب فاضل مزینانی است که سالها در کسوت روحانی به تبلیغ دین و ترویج احکام عالیه ی اسلام پرداخت و با سخنرانی های آتشین خود در هیئت حسینی مزینان در مناسبت های مختلف به خصوص دهه ی اول محرم الحرام فرهنگ عاشورا و خط سرخ شهادت را تبیین کرد.

این عالم وارسته مدتی است به خاطر بیماری و ضعف جسمانی دوره ی نقاهت را در منزل خود سپری می نماید که طلاب جوان مزینانی به همراه جمعی از اعضاو هیئت امناء هیئت الغدیر از وی عیادت کردند.

شاهدان کویرمزینان ضمن آرزوی سلامتی برای روحانی جلیل القدر مزینان این اقدام شایسته ی اعزه روحانی را پاس می دارد و امیدوار است این گونه برنامه های خداپسندانه همچنان ادامه داشته باشد.

دیدار عالم

دیدار عالم

نظرات  (۱)

  • مزینانی از تهران
  • متشکر ازتمام همشهریان عزیز که به یاد ایشان بوده وهستن وشمادوستان عزیز سایت شاهدان کویر
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    از شما بزرگوار نیز تشکر می کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">