چو عضوی به درد آورد روزگار/ پرستارانی به نام الغدیرمزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

هیئت الغدیر

خدمت به خلق خدا و به دست آوردن اجر و ثواب نیاز به شعار ندارد و بسیاری از انسان های پاک و مومن هستند که به دور از هر هیاهو و ریایی با تأسی به مولای متقیان حضرت علی (ع) نان بر در خانه ی مستمندان می برند و کمک به ضعفا را یک فریضه می دانند؛ اما گاه برای تلنگر به جامعه ای که در غفلت به سر می برد و بسیاری از نیکوکاری ها به فراموشی سپرده می شود نیاز است تا این گونه کارها انعکاس پیدا کند تا هم رسم جوانمردی و ایثار یادآوری شود و هم تشویقی باشد برای کسانی که خداوند متعال به آن ها عنایتی فرموده و از تمکن مالی خوبی برخوردارند و گاه گوشه ی چشمی به مستمندان داشته باشند تا باز هم از عنایت خاص خداوند برخوردار شوند.

یکی از اماکنی که خیلی آرام و بی ریا در حال کمک به فرهنگ عزاداری و مذهبی مزینان است و مدتی است در مشهد مقدس پذیرای زائران مزینانی می باشد هیئت الغدیر است که به همت جمعی از دلسوزان مزینانی ساختمان آن در خیابان امام رضا(ع) خریداری شد و روز به روز رونق برنامه ای آن بیشتر می شود. اما این تمام ماجرای گزارش ما نیست بلکه می خواهیم با معرفی یکی از کارهای خیر هیئت امنای الغدیر بخشی از زحمات این عزیزان را معرفی نماییم تا خدا قوتی باشد به تمامی خیرین نیکوکار مزینان ولایتمدار.

چندی است که یکی از جوانان مزینانی در اثر سانحه ی تصادف دچار آسیب دیدگی نخاعی شده و پس از بستری شدن او در بیمارستان امدادی و قائم مشهد هیئت امنای الغدیر ضمن سرکشی و عیادت از وی یکی از اتاق های هیئت را برای مراقبت و پیگیری ادامه درمان در اختیار این جوان و خانواده اش قرار داده اند و گاه کمک مالی نیز از آن ها دریغ نداشته اند که به گفته ی رئیس شورای اسلامی مزینان در عیادتی که از این جوان داشته است هزینه ی هر روز فیزیوتراپی و درمان وی بیش از یکصد هزارتومان است که از عهده ی پدر کارگر وی خارج است و نیازمند همراهی افراد خیر می باشد.

این اقدام  الغدیری ها شایسته تقدیر است و امیدواریم اجر و مزدش را از صاحب اصلی هیئت بگیرند و شاهدان کویر مزینان به این نوعدوستان درود می فرستد.

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">