مزینانی:در نهم دی، شور و شعور ملت ولایتمدار ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان زد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نهم دی ماه روز شور وشعور و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است .این جمله محتوای دلنوشته ی یکی از همراهان همیشه یاری رسان شاهدان کویر محمد مزینانی است که بی شک در تمامی مطالب شاهدان، صاحب نظر هستند ما نیز برخود لازم دانستیم تا بدون هیچ تغییری آن را در صفحه ی اول منتشر کنیم تا یاد این حماسه ی بزرگ را همیشه زنده نگهداریم.بازهم ضمن تشکر از این بزرگوار از تمامی یاران صاحب قلم مزینانی درخواست کمک و همراهی می نماییم.

راستی دشمنان عنود و زخم خورده انقلاب اسلامی چه چیزی را در ذهن خود می پرورند؟ با خود چه فکر و اندیشه می کنند؟ آیا می توانند ملت فهیم و باشعور ایران اسلامی را ازولایت فقیه جدا کنند؟ واقعا این یک خیال خامی بیش نیست چون تمام دلسوختگان عالم به ویژه ولایتمداران ایران اسلامی به نقش بی بدیل ولایت مطلقه فقیه آگاهند و این مسیر نورانی را صراط مستقیم می دانند جان کلام را رهبرکبیر انقلاب بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس سره فرموده است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکت شما آسیب نرسد تازمانی که مردم ایران اسلامی حول محور وزین انقلاب که همان ولایت فقیه است بگردند و وحدت خودشان راحفظ کنند هیچ گونه تهدیدی چه درونی وچه بیرونی خطرآفرین نخواهد بود ، دشمنان خارجی به این موضوع اساسی پی برده اندکه ستون خیمه نظام اسلامی ولایت فقیه است لذا شبانه روزی توطئه می کنند به هر نحوی این اقتدار و عظمت و شوکت ولی فقیه را زیرسوال ببرند و در عزم مردم ولایتمدار خللی ایجاد کنند لذا یک روزشورای نگهبان را و روز دیگر مجلس خبرگان رهبری را و روزی شاگردان مکتب امام جعفرصادق علیه السلام را که درحوزه های علمیه تحصیل می کنند زیر سوال می برند اما آنان بدانند که ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین. آنان مکر و حیله می کنند و خداوند متعال تدبیرمی نماید و تدبیر الهی بهترین تدبیرهاست.
فتنه گران و سران فتنه در سال 88 در داخل و خارج کشور چه آرزوهایی را در سر می پروراندند موضوع جمهوری ایرانی - نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران - مرگ براصل ولایت فقیه - به آتش کشیدن مراسم عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و... اما در نهم دی ماه شور و شعور ملت ولایت مدار ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان آنان زد و آرزوی خام آنان را بگور فرستاد پس روزنهم دی ماه روز خشنودی قلب امام زمان حضرت بقیه الله الاعظم و نایب برحقش مقام معظم رهبری است ما با تمام  وجود این روز بزرگ و یوم الله را باید برای همیشه تاریخ انقلاب اسلامی گرامی بداریم.

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۱)

درود
با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون
خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید
در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.
پیروز و سربلند باشید
http://zonashop.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">