کنسرت موسیقی و آواز اصیل ایرانی با خوانندگی استاد سید مصطفی جلالی پور برگزار می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کنسرت موسیقی سنتی  و اصیل ایرانی استاد آواز سید مصطفی جلالی پور مزینانی با عنوان در انتظار بهار در تالار ایوان شمس در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از ساعت 20:30 برگزار می شود.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ گروه قمر به سرپرستی و آهنگ سازی نوید دهقان  که استاد سید مصطفی جلالی پور را به عنوان استاد آواز به همراه دارد و اولین آلبوم موسیقاییی وی را منتشر کرد این بار کنسرت موسیقی این هنرمند مزینانی را در تالار ایوان شمس و با خوانندگی وی اجرا می نماید.

بعد از همراهی شهروندان مزینانی در برنامه های مختلف تلویزیونی و رأی بالایی که به این هنرمند در شبکه شما دادند و سید مصطفی جلالی پور بالاتر از هنرمندان این عرصه همچون محسن یگانه و چاووشی ایستاد انتظار می رود همشهریان فهیم و قدرشناس با حضور در این کنسرت علاوه بر بهره مندی  از هنرنمایی خواننده پرتوان مزینانی وی را در اجرای این برنامه یاری نمایند.

مخاطبان و همراهان شاهدان کویرمی توانند برای رزرو و خرید بلیط این کنسرت باحاج علی رضا صانعی مزینانی به شماره تماس 09121768854 هماهنگی نمایند .

سوابق هنریاستاد مصطفی جلالی پور:

*  مدرس آواز ایرانی و دارای ده سال سابقه ی کاری وعضوکانون خوانندگان ایرانی .

 * از سال1374 فراگیری آوازنزد اساتید برجسته
 * تدریس در آموزشگاه های مختلف وهمچنین فرهنگسراهای تهران از سال 1382
 * بر گزاری کنسرتهایی در تهران وشهرستانها
 * مشغول فعالیت برای ضبط دوکاست که به زودی عرضه می شوند.
 * از محضر اساتیدی چون ابراهیم زمانی(شاگرد استاد مهر تاش) محمدعشاق(مکتب تبریز واستاد صالح عظیمی)استاد سید کمال الدین عباسی(مکتب اصفهان محمد صامر زاده)استاد آل آقا و... کسب فیض کرده وهمچنین در یک دوره کارگاه آوازی استاد شجریان حضور داشته اند. 

* اجرا در شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی به مناسبتهای مختلف از سال 91 به صورت مداوم
*تدریس موسیقی در برنامه شمعدانی شبکه ی شما در روزهای پنجشنبه هرهفته

* تولید آلبوم موسیقی امان زهجر

نظرات  (۱)

Thanks for finally writing about > کنسرت موسیقی و آواز اصیل ایرانی با خوانندگی استاد سید
مصطفی جلالی پور برگزار می شود :: شاهدان کویر مزینان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">