شهدای مزینان در عملیات والفجر هشت/دانش آموز شهید حسن مزینانی صانعی+عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر هشت و فداکاری جوانان ایران زمین در این عملیات هر روز زندگینامه یکی از شهدای مزینان را تقدیم می کنیم. تا یادمان باشد این آرامش و امنیت بعد از جنگ با خون چه کسانی به دست آمده است.

مزینان در سال 1364 بیش از 30 رزمنده در لشکر های مختلف خراسان داشت که چهار نفر آن ها همزمان به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان با شکوه خاصی تشییع گردید.

برگی از زندگینامه شهیدحسن مزینانی (صانعی):

شاهد کویر نوجوان شهیدحسن مزینانی ملقب به صانعی فرزند احمد در سال1348ه.ش در خانواده ای کشاورز و زحمتکش به دنیا آمد.مادرش زنی صبور و از تبار فرهنگیان این خطه است که از همان کودکی فرزندانش را باقرآن و دین مبین اسلام آشنا می کرد.

حسن در نیمه اول سال تحصیلی سوم راهنمایی درحالی که هنوز پانزده سال از بهار زندگیش بیشتر نگذشته بود که از طریق بسیج به همراه جمعی از دوستان و همکلاسی هایش داوطلبانه به جبهه های جنوب اعزام شد و در بیست و دوم بهمن ماه 1364در عملیات بزرگ والفجر8 در اروندرود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهرش به همراه سه تن ازدوستان و همرزمانش به نام های شهیدان ؛سیدحسن حسینی ،محمد مزینانی (روس) و حاج محمد امین آبادی ، پس ازتشییع باشکوه دربهشت علی (ع)مزینان به خاک سپرده شد.

مبادا روی لاله پا گذاریم

پیام شهید:

سفارشم به مردم حزب ا...این است همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه باشید و از روحانیت در خط امام و سپاهیان پاسدار این دو بازوی ولایت فقیه پیشتیبانی کنید.وحدت خویش را تحت رهبری پیامبر گونه امام خمینی حفظ نمایید و با هم برادر باشید. همه مابایدروزی از این جهان فانی به جهان ابدی برویم لذا تنهاچیزی که از انسان به جای می ماند اعمال نیک است .با منافقان بجنگید و ازکشتن وکشته شدن نهراسید..درنمازجمعه و جماعت شرکت کنیدکه دشمن از همین نمازهای جمعه و جماعت که مانند اسلحه ای در دست شماست می ترسد.

.................................................


در تلگرام به صورت آنلاین شاهدان کویرمزینان را ببینید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۱)

مرجع رایگان کتابهای علمی و دانشگاهی

در حال حاضر کلیه کتابهای الکترونیکی رایگان می باشد
برای دانلود و ارتباط با ما می توانید یکی از راههای زیر را انتخاب نمایید :

وبلاگ : idoci.blog.ir
کانال تلگرام(دانلود رایگان) : idoci@
اینستاگرام : instagram.com/insta.idoci
ایمیل : info.idoci@yahoo.com
info.idoci@gmail.com
شماره تماس : 09332911509

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">