شهدای مزینان در عملیات والفجر هشت/بسیجی شهیدموسی الرضا تاج فرد+عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پس از گذشتن  رزمندگان اسلام از اروند رود و پدافند و استراحت نیروها در پشت خاکریز نیمه های شب صدای گریه ای همسنگران را از خواب بیدار کرد . من جزو اولین کسانی بودم که بیدار شدم و به سراغ آن رزمنده رفتم و دیدم که موسی الرضا تاجفرد است که در حالتی معنوی مشغول خواندن نماز شب و راز و نیاز خاصی با معبود خود بود . پس از اتمام نماز به سراغش رفتم و گفتم:«چرا این قدر گریه کردی؟»

گفت:« قبل از نماز خواب می دیدم که همراه فرشتگان الهی در نزد پرودگار حاضرهستم . پس از این که از خواب بیدار شدم نماز شب و شکر به جا آوردم و فهمیدم که شهید می شوم. از خداوند می خواهم که این قربانی را از خانواده ام قبول کند.»(همرزم شهیدتاجفرد  مرحوم ابراهیم موهبتی)

برگی از زندگینامه بسیجی شهیدموسی الرضا تاج فرد:

بسیجی شهید موسی الرضا تاجفرد فرزند علی اکبر سال 1346 در مزینان به دینا آمد . در کودکی به خاطر شغل پدر در شهرستان سبزوار ساکن شدند و دوران تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در این شهرستان گذراند.

باشروع انقلاب اسلامی موسی الرضا که در سال دوم راهنمایی درس می خواند در راهپیمایی های انقلابی مردم سبزوار شرکت می کرد و پس از آغاز جنگ تحمیلی به عضویت بسیج در آمد و پس از چند بار حضور در جبهه های حق علیه باطل عاقبت در عملیات سرنوشت ساز والفجر هشت و در یوم الله 22 بهمن نام پاکش در طومار مجاهدان راه خدا و شهدای کربلای ایران ثبت گردید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای سبزوار به خاک سپرده شد.

پیام شهیدموسی الرضا تاج فرد:

هر انسانی که به دنیا می آید باید به سوی خدا بازگردد، پس چه خوب است که این بازگشت به سوی پروردگار همراه با شهادت باشد اگر راهمان فی سبیل الله باشد، مورد آمرزش و مغفرت خدا قرار می گیریم.

...............................................

 نشانی تلگرام شاهدان کویرمزینان:https://telegram.me/shahedanemazinan

ارتباط با مدیر تلگرام :mohsenmazinani22

نظرات  (۱)

  • علیرضا انصاری تبار
  • سلام موسی الرضا در کنار من شهید شد. مابالای خاکریز داشتیم تانکهای عراقی که پاتک زده بودند نگاه میکردیم که فرمانده دسته امون اومد گفت بچه ها برای خودتان سنگر درست کنید که پاتک سنگین است موسی ارضا گفت اگه قرار باشه شهید بشیم تو سنگر هم شهید میشیم من از بالای خاکریز پایین اومدم تکمیل کرده سنگر بودم که خمپاره اومد وقتی سر بلند کردم دیدم موسی ارضا و فرمانده دسته امون ترکش خوردند اگه اشتباه نکنم یکی از دستهای موسی ارضا آویزان بود. خدا رحمت کنه موسی الرضا من شبها با خاطرات آن روزها به خواب میروم
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    تشکر از حضورتان .... اگر خاطراتی دیگر از این شهید ما دارید بیان بفرمایید تا به اشتراک گداشته شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">