جاده مزینان بازهم حادثه ساز شد / مسئولین محترم دقیقاً کجایید+عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در حالی که 45روز از درخواست و انتشار مطلب شاهدان کویرمزینان مبنی بر مفقود شدن 566تن قیر اختصاصی می گذرد و شهردار محترم داورزن هنوز پاسخ مناسبی برای روشن شدن افکار عمومی نداده اند بازهم جاده مزینان در ایام عید نوروز حادثه ساز شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ دهم فروردین یعنی درست 3 روز به 13بدر مانده و هیچ نحسی و بلایی به خاطر این روز در کار نبود یک دستگاه وانت پیکان متعلق به یکی از شهروندان مزینانی براثر ناهمواری جاده واژگون شد اما خوشبختانه راننده آن هیچ گونه آسیب جانی ندید. این حادثه درست در جایی رخ داد که دوسال پیش یکی از همشهریان داورزنی براثر تصادف با یک دستگاه پراید در چند متری همین واقعه جان خود را از دست داد.

این بار برخلاف نظر برخی از شهروندان داورزنی که علت چپ شدن ماشین پژوی همشهریان غنی آبادی و مصدوم و جان باختن سه جوان ورزشکار را مستی و یا قرص روانگردان اعلام کرده بودند و خیلی زود قبل از اظهار نظر پلیس و مقامات قضایی در سایت داورزن نیوز رأی صادر کرده بودند! راننده وانت پیکان نه مست بوده و نه خواب و نه سرعت آن چنانی داشته بلکه تنها ناهمواری جاده موجب واژگونی ماشین وی شده است.

بازهم سئوال ما از جناب شهردار داورزن که به نظر می رسد سکوت را بهترین گزینه می دانند این است جناب شهردار محترم 566 تن قیر ترمیم جاده مزینان کجارفت؟

البته می دانیم بعضی از همشهریان محترم داورزن به دفاع از شهردار خواهند نوشت آسفالت جاده مزینان چه ربطی به شهردار دارد؟ عیبی ندارد ما از جناب فرماندار محترم داورزن و اصلاً از جناب امام جمعه محترم داورزن که قطع یقین فقط نماینده ولی فقیه و مخصوص داورزن نیستند و باید به دفاع از دیگر مناطق سینه چاک باشند و پیراهن به تن خود پاره کنند می خواهیم که این موضوع را پیگیری فرمایند.به راستی چند نفر دیگر باید بمیرند تا جنابان مسئول به فکر بیفتند و کاری بکنند.

مسئولین محترم شهرستان داورزن و خراسان رضوی ! سالروز رحلت علامه محمدتقی شریعتی مزینانی و شهادت فرزند برومندش نزدیک است و بازهم بعضی از مقامات و دوستداران آن ها به مزینان خواهند آمد آیا بهتر نیست به فکر آبروی مزینان نه ! شهرستان خود باشید؟

امیدواریم شورای اسلامی و دهیاری مزینان نیز به طور جدی وارد کار شوند و با پیگیری این موضوع ؛ حتی از وزیر راه مشخص نمایند که 566 تن قیر جاده مزینان بالاخره کجارفت!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">