سیدمهدی حسینی مزینانی جانبازی از تبار ایثارگران مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جانباز سیدمهدی مزینانی حسینی فرزندسیدعلی آقا میرزاحسین متولد سال 1349 در مزینان است که در سال 1362 داوطلبانه عازم جبهه های حق علیه باطل می شود و پس از مدتی در سرزمین شلمچه به افتخار جانبازی نائل می آید و مدت 6ماه در بیمارستان ساسان بستری می شود .
 با گذشت دوماه از جانبازی این فرزند دلاور مزینانی، والدین گرامی اش از جانبازی او آگاه می شوند و پی می برند که فرزندشان به شدت مجروح شده و دیگر قادر به کار سخت نیست. 

سید مهدی با تقدیم 45 درصد از سلامتی خود که از ناحیه سر مورد اثابت ترکش واقع شده هم چنان محکم و استوار ایستاده و دعاگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شاهدان کویرمزینان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی جانبازان عزیز روز پدر را به این قهرمانان واقعی جمهوری اسلامی تبریک می گوید و از همشهریان گرامی درخواست می نماید این مفاخر مزینان را به شاهدن معرفی نمایند تا بتوانیم رسانه ای باشیم برای معرفی این مردان بی ادعا.

 با تشکر از خانم خسروی شاد.

کانال شاهدان کویرمزینان در تلگرام: http://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۲)


در سایت پاتوق عشق به ادرس nofaz.blog.ir منتظر حضور گرمتان هستیم
سایت پاتوق عشق در بخش های زیر فعالیت میکند ...

پاتوق رمان
پاتوق عکس
پاتوق دلنوشته ها
داستان کوتاه عاشقانه
پست های ویژه
عاشقانه
کلام بزرگان
عاشقانه غمگین
اهنگ پیشواز عاشقانه
ایرانسل
همراه اول
فاز سنگین
پست ثابت پاتوق
تبریک تولد عاشقانه
شعرعاشقانه
کلیپ عاشقانه
پاتوق قالب
با سلام خدمت شما دوست گرامی

واقعا وبتون عالی عالیه، تشکر بابت این همه زحمتی که میکشید

خدانگهدار شما باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">