انعکاس خبر برگزاری کنسرت هنرمند مزینان در رسانه های رسمی کشور :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

چهارم مرداد ماه در تالار وحدت

کنسرت گروه «ارنواز» با صدای مصطفی جلالی‌پور اجرا می شود

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، کنسرت موسیقی سنتی «ارنواز» به سرپرستی نسیم اربابی و خوانندگی مصطفی جلالی‌پور چهارم مردادماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. نوید دهقان آهنگساز و تنظیم کننده قطعات این اجرا است.

اجرای قطعاتی در آواز بیات ترک و دشتی و همچنین تصنیفی در همایون چهارگاه برنامه اجرایی این گروه خواهد بود که آهنگساز و تنظیم کننده آن نوید دهقان است.

مصطفی جلالی پور در دیماه سال گذشته به همراه گروه قمر و نویددهقان دوشب در تالار ایوان شمس کنسرت برگزار کرد که مورد استقبال مخاطبان موسیقی قرار گرفت. از همکاری نوید دهقان و مصطفی جلالی پور تا کنون آلبوم «امان زهجر» منتشر شد.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دوشنبه چهارم مرداد ساعت21 و سی دقیقه گروه ارنواز به سرپرستی نسیم اربابی و خوانندگی مصطفی جلالی پور در تالار وحدت به روی صحنه می‌روند.

اجرای قطعاتی در آواز بیات ترک و دشتی وهمچنین تصنیفی در همایون چهارگاه برنامه اجرایی  این گروه خواهد بود که آهنگساز و تنظیم کننده آن  نوید دهقان است.
مصطفی جلالی پور  در دیماه  سال گذشته به همراه گروه قمر و نوید دهقان، دوشب در تالار ایوان شمس کنسرت برگزار کردند که مورد استقبال مخاطبان موسیقی قرار گرفت.
از همکاری نوید دهقان و مصطفی جلالی پور، آلبوم  امان ز هجر است که سال ۹۳ منتشر شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">