بازدید روزانه شاهدان کویرمزینان ازمرز 500 بازدید فراتر رفت :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 

تعداد بازدید کنندگان شاهدان کویرمزینان از کشورهای مختلف و شهرهای ایران اسلامی ازتعداد  500 بازدید در روز گذشت.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ با توجه به مطالب گوناگون و اخبار روزانه وب شاهدان کویرمزینان تعداد بازدید کننده از صفحات مختلف و مطالب متنوع گاه از مرز 500 بازدید در روز گذشته و همشهریان گرانمایه و مخاطبین ارجمند به مناسبت های مختلف با حضور در قسمت نظردهی این وبلاگ رضایتمندی خود را اعلام نمود ه اند.

به پاس نام فرزند شایسته کویرمزینان دکتر علی مزینانی شریعتی و خاندان بزرگش این بازدیدها به آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی نیز رسیده است به طوری که در هر روز از کشورها آمریکا ، انگلستان ، آلمان ، کانادا ، لهستان ، چین ، اندونزی ، افغانستان ، عراق و... ازاین وب بازدید می نمایند.

این وبلاگ سعی می کند با انتشار مطالب و اخبار متنوع از مزینان به روز باشد و از زمان تولد آن (بیستم آذر 1390) در هر روز حداقل یک مطلب تازه ارائه نموده است که در بین وبلاگهای شهرستان های سبزوار و داورزن از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مطالب منتشرشده در آن بلافاصله در سایتهای این دو شهرستان باز نشر می شود.

از نکات جالب توجه در این وبلاگ انتشار اخبار و موفقیتهای فرهیختگان کویرتاریخی مزینان است و حتی در مناسبتهای مختلف سعی می شود از نوشته های اندیشمندان مزینانی استفاده شود و به این منظور به طور مداوم سایتها و خبرگزاریهای رسمی توسط مدیر شاهدان کویرمزینان رصد می گردد.همچنین وبلاگ داران و مردم با فرهنگ مزینان خود را موظف می دانند به عنوان یک شهروند مسئول هرگونه اتفاق و رویدادی را به وی اطلاع رسانی نمایند.

بنا به درخواست همشهریان گرامی و مخاطبین ارجمند برای اطلاع از بازدید روزانه از این پس با کلیک بر روی گزینه وبگذر   در انتهای صفحه  سمت چپ وبلاگ می توان این اطلاعات را مشاهده کرد.


  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

  • علیرضا صانعی
  • با سلام وعرض ادب امیدوارم روزبه روز امار بازدید کنندگان بیشتر بشود وبازدیدکنندگان عزیز خبرهای خوب را مشاهده کنند ورضایت کامل داشته باشند

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    انشاء الله
  • زهرامزینانی
  • سلام
    چه جالب واقعااینقدر بازدیدکننده داریداین نشان زحمات ارزشمند شاهدان کویرمزینان است

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    خوش آمدید خانم مزینانی
    شما خودتان می توانید آمار را مشاهده کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">