مزینانی سرپرست کمیته اسکی روی چمن: استعدادیابی در اولویت قرار دارد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سرپرست کمیته اسکی روی چمن فدراسیون اسکی می‌گوید در سنین پایه استعدادهای زیادی در رشته اسکی روی چمن داریم و با سرمایه‌گذاری بر روی آنها می‌توانیم شاهدکسب افتخارات زیادی در این رشته باشیم.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ پژمان مزینانی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون اسکی، در مورد عملکرد ملی‌پوشان اسکی روی چمن ایران در رقابت‌های جام‌جهانی اظهار کرد: از نتایج بدست آمده در جام‌جهانی رضایت ندارم ولی فراموش نکنیم که برای رسیدن به حداکثر آمادگی عملا فرصت زیادی در اختیار نداشتیم.

او در مورد خداحافظی سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن ایران نیز گفت: از زحمات سید جواد صید به عنوان سرمربی تیم ملی تشکر و قدردانی می‌کنم و مطمئن باشید از تجربیات ایشان در دیگر بخش‌ها استفاده خواهیم کرد. با توجه به انکه در حال حاضر رقابت‌های اسکی روی چمن برای ایران به پایان رسیده با خرد جمعی و یک تصمیم مناسب سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد و امیدواریم در سالهای آتی بتوانیم عملکرد بهتری را داشته باشیم. در این میان نیم‌نگاهی نیز به سرمربی خارجی نیز داریم.

سرپرست کمیته اسکی روی چمن فدراسیون با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری بر روی جوانان، اظهار کرد: ما در اسکی روی چمن نیاز به یک پوست اندازی داریم و باید بر روی نسل جوان و سنین پایه کار کنیم. اسکی روی چمن ایران پتانسیل بالایی دارد و توجه به سنین پایه و البته پرورش آنها می‌تواند کمک زیادی به این رشته ورزشی کند.

او در ادامه این گفت‌وگو با برگزاری رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان اشاره کرد و گفت: این مسابقات با تلاش‌های بسیار زیاد برگزار شد و توانستیم یک میزبانی خوب را داشته باشیم. خوشبختانه در مدت زمان بسیار کوتاهی امور مربوط به میزبان انجام شد و حتی میزبانی ایران از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان از میزبانی ایتالیا در جام‌جهانی بهتر بود.

مزینانی افزود: با توجه به شرایط سال گذشته عملا از زمان آغاز فعالیت کمیته تا انتخاب سرمربی و تشکیل تیم ملی فرصتی کم‌تر از دو ماه داشتیم و این در حالی بود که تیم‌های دیگر تمرینات بیشتری نسبت به ما داشتند. با این حال ما موفق شدیم یک مدال برنز را در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کنیم.

سرپرست کمیته اسکی روی چمن فدراسیون با بیان اینکه استعدادهای خوبی در این رشته داریم، گفت: در رشته اسکی روی چمن استعدادهای خوبی وجود دارد که باید بر روی آنها سرمایه‌گذاری شود. قطعا در سالهای آینده خبرهای زیادی از اسکی روی چمن شنیده خواهد شد و در این رشته موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهیم کرد.

او در ادامه به برگزاری لیگ اسکی روی چمن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از چند سال لیگ اسکی روی چمن امسال با کیفییت خوبی برگزار شد و امسال بیشتری مبالغ جایزه را برای این لیگ در نظر گرفتیم. نکته قابل توجه هم معرفی چند چهره جوان مانند مهدی جعفری در این لیگ بود که در سالهای آینده می‌توانند در تیم‌ ملی اثرگذار باشند.

مزینانی خاطر نشان کرد: در بخش بانوان با وجود اینکه در سالهای گذشته عملا هیچ برنامه‌ریزی انجام نمی‌شد ولی امسال اتفاقات خوبی رخ داد و شاهد حضور قدرتمند بانوان در لیگ بودیم. همه موارد نیز بین مردان و زنان یکسان در نظر گرفته شد و عملا هیچ تبعیضی بین آنها وجود نداشت.

او همچنین به ظرفیت‌های ایران برای برگزاری رقابت‌های اسکی روی چمن اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که در ایران وجود دارد در چند نقطه از کشور می‌توانیم شاهد احداث پیست‌های اسکی روی چمن باشیم. این اقدام در چند نقطه از ایران در حال انجام است و طی سالهای آینده شاهد راه‌اندازی چندین پیست اسکی روی چمن خواهیم بود.

سرپرست کمیته اسکی روی چمن در پایان خاطر نشان کرد: باید از زحمات مسئولین فدراسیون و در راس آن جناب آقای افتخاری و همچینی مسئولین برگزار کننده رقابت‌های مختلف در طول این فصل از رقابت‌های اسکی روی چمن تشکر و قدردانی کنم.همچنین از مسئولین پیست دیزین نیز برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان هم تشکر می‌کنم.

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">