سردرگمی دانش آموزان مزینانی ،چه کسی باید پاسخ بدهد/ نامه ی یک دانش آموز مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با سلام خدمت شاهدان کویر،رسانه محبوب تمام مزینانی ها

من دانش آموز دبیرستانی هستم که بعد از مدت هفت روز از بازگشایی  مدارس ،هنوز مدرسه مشخصی نداریم به گفته ریاست محترم آموزش و پرورش تعداد دانش آموزان دو نفر می باشد و باید در داورزن درس بخوانیم و اگر دبیرستان مزینان با قدمت چندین ساله اش  تعطیل باشدجمعیت هجده نفره ی ما برای درس خواندن باید راهی مدرسه داورزن شویم.آیا با این همه تصادفات و وضعیت نامطلوب جاده داورزن به مزینان چه کسی جوابگو خواهد بود؟

آیا چه کسی مسئول این همه کم کاری است ریاست محترم آموزش و پروش یا مسئولین دبیرستان مزینان؟ یه معلم داشتیم به موتور می گفت مرکب مرگ ،ما هرروز باید با همین مرکب مرگ به مدرسه  بریم !همه ی دانش آموزان به هم قول دادن که یا به مدرسه مزینان بر گردیم یا دیگر درس نمی خوانیم.

لذا خواهشمند است صدای مارا به گوش مسئولین برسانید.

 با تشکر

شاهدان کویرمزینان ؛ منتظر پاسخ مسئولین آموزش و پروش و شورا و دهیاری مزینان هستیم نام این دانش آموز محفوظ است و به اطلاع می رساند والدین دانش آموزان هم این چنین درخواستی را ارسال کرده اند که در صورت لزوم منتشر می گردد.

شورای اسلامی با حضور در جمع دانش آموزان قول مساعدت و پیگیری داده است اما با گذشت دوهفته از بازگشایی مدارس هنوز دانش آموزان مزینانی در انتظار روشن شدن وضعیت خود هستند.

شایان ذکر است ، دبیرستان دکتر علی شریعتی مزینان حدود نیم قرن در مزینان شاهد حضور دانش آموزان مستعدی بوده  که بسیاری از آن ها در مسئولیت های مختلف مملکتی مشغول به خدمت می باشند.

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">