فرمانده آتش نشان مزینانی کیست :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فرمانده آتش نشان مزینانی کیست

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ

«پس از انتشارخبر"فرماندهی  آتش نشان مزینانی در نجات کارگر ساختمانی" و دعوت شاهدان کویرمزینان برای معرفی بیشتر این فرزند دلاور کویر  به یاران شاهدانی ، نویسنده زبردست و توانای این دیار تاریخی سرکار خانم طیبه مزینانی مصاحبه ای با فرمانده عزیز ما انجام داده که در این روز فرخنده تقدیم می گردد. برای آقا مهدی و خانواده معزز او و تمامی فرزندان پرافتخار مزینانی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم»

مهدی مزینانی فرزند حاج رمضانعلی حاج حسن شاه محمد متولد شهریورماه۱۳۵۷ دارای مدرک لیسانس در رشته ایمنی در صنعت از دانشگاه تهران؛ سال ۱۳۸۵ بعد از طی موفقیت آمیز سه مرحله آزمون علمی،ورزشی و پزشکی ونیز تحقیقات محلی و تایید گزینش و حراست شهرداری تهران بعنوان کارآموز وارد سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی تهران شد.

وی پس از گذشت ۹ماه آموزش آتش نشان حرفه ای، سال ۱۳۸۶ در ایستگاه ۵۳ مشغول به فعالیت شد و از همان ابتدا بدلیل علاقه وپشتکار فراوان به شغل شریف و مقدس آتشنشانی مسئولیت شناسایی اماکن پرخطر و نیز شیرهای آتش نشانی محدوده ایستگاه را برعهده گرفت.

بدلیل رضایت مندی کامل رییس و فرمانده وقت ایستگاه چندین بار مورد تشویق ایشان قرار گرفت که نقش مهمی در پیشرفتش داشت.

آقا مهدی سپس در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ گواهینامه پایه یکم شده و بلافاصله در کلاسهای کاردانی شرکت و در همان سال دوره کاردانی را با موفقیت سپری کرد و هدایت خودروهای سنگین آتشنشانی را برعهده گرفت.

روند پیشرفت این آتش نشان تا حدی بود که با توجه به سوابق کاری وشایستگی وی در هدایت خودروهای سنگین و مدیریت در کارهای درون ایستگاهی و نیز در عملیاتها توسط رییس و فرمانده بعنوان معاون حریق به معاونت عملیات سازمان پیشنهاد و این مقام مسئول پس از بررسیهای لازم وی را در سمت معاون فرمانده منصوب کردند.

در حال حاضر این آتش نشان دلاور مزینانی هم در پست معاون فرمانده حریق و هم بعنوان فرمانده نجات انجام وظیفه می نماید.

این فرزند کویرمزینان برای تمامی همشهریان و وابستگان منسوب به مزینانی از درگاه خداوند متعال آرزوی سعادت و سلامتی و طول عمر باعزت نموده و از همه عزیزان خواستار دعای خیر می باشد.

مزینان همیشه به رزمندگان دلاور خود می نازد /مهدی مزینانی فرمانده و ایثارگر این دوران و جانباز محمدرضا صانعی مزینانی غواص و تخریب چی دفاع مقدس

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">