بسیجی شهید علی مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بسیجی شهید علی مزینانی

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

شاهدکویر بسیجی شهید علی مزینانی

علی مزینانی فرزند اکبر حاج محمدعلی متولد اول مرداد 1346 در مزینان

این تمام مشخصات شناسنامه ای شاهد کویرمزینان است که هرکس او را دیده بود براین نوشته ی ما مهر تأیید می زند . علی مؤدب، سربه زیر و شجاع و ساده زیست بود .

علی قصه ی ما که امشب مصادف است با سالروز شهادت او در عملیات کربلای 4 تا کلاس پنجم ابتدایی بیشتر درس نخواند و به خاطر زورگویی ناظم مدرسه او مدرسه را رها کرد و به کمک پدر شتافت و تا روزی که به جبهه اعزام شد در کار کشاورزی و دامداری یار و مددکار پدر و خانواده بود.

علی اوقات فراغتش را در بسیج می گذراند و دی ماه سال 1364 برای اولین بار همراه با جمعی از جوانان مزینانی عازم جبهه شد و این اعزام او را برای همیشه در جبهه ماندگار کرد و عاقبت درچهارم دی ماه 1365 به آرزوی خود رسید و به خیل شهدای والامقام دفاع مقدس پیوست و پیکر مطهرش در گلزار بهشت علی (ع) مزینان آرام گرفت.

فرازی از وصیت نامه شهیدعلی مزینانی

خواهرانم: اگر می خواهید راه شهیدان را ادامه دهید باید حجابتان را حفظ کنید چون حجاب شما کوبنده تر از خون من است. شما می توانید با حجابتان مشت محکمی بر دهان منافقین بزنید.

             نفر اول از راست شهید علی مزینانی، قاسم خانه خودی، علی مزینانی عسکری

  صحرای مزینان 1361/ از راست ؛ سیدعلی مزینانی میرزاحسن، شهید علی مزینانی ،

سیدعلی مزینانی میرزا عبدالله     

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan             

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">