بازهم مجتمع دکتر علی شریعتی مزینانی در دستور کار دولت قرار گرفت :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به گزارش شاهدان کویر مزینان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تصمیم نماینده ویژه رییس جمهور در مورد ارجاع اختلافهای ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرحهای عمرانی که به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویبنامه شماره 179611/ت50151هـ مورخ 3/12/1392 اتخاذ شده است، برای اجرا ابلاغ می‌شود.

در این ابلاغیه اختلافهای ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرحهای عمرانی دستگاههای اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور ارجاع می شود.

طبق این گزارش تکمیل مجتمع فرهنگی ،هنری دکتر علی شریعتی مزینان سبزوار از جمله پروژه هایی است که مورد توجه نماینده دولت قرار گرفته و باید بررسی شود.

شایان ذکر است ،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

پروژه مجتمع فرهنگی ،هنری دکتر علی شریعتی مزینانی قریب به دو دهه است که در ابتدای ورودی زادگاه این معلم اندیشمند به صورت نیمه کاره رها شده  درحالی که خبرها حاکی از آن است که برای ساخت و تکمیل این مجتمع در دولت هشتم مبلغ 4 میلیارد تومان مصوب گردیده ولی نیمی از آن هم هزینه نشده و سرنوشت این بودجه و مجتمع هم در هاله ای از ابهام است و هرچند سال صدایی از مسئولی شنیده می شود که بالاخره این مجتمع تکلیفش مشخص می شود.

 به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">