پدر شهید سید یحیی حسینی راد مزینانی آسمانی شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خادم الحسین سید علی اکبر حسینی راد پدر شهید سید یحیی حسینی راد مزینانی روز گذشته در بیمارستان واسعی سبزوار  به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش شاهدان کویر مزینان؛ زنده یاد سید علی اکبر حسینی راد مزینانی که عمر با برکتش را در راه خادمی سیدالشهداء (ع) صرف کرده و در راه انقلاب اسلامی فرزندش سید یحیی را تقدیم کرد روز جمعه ششم اسفند ماه در بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار دار فانی را وداع گفت.

قرار است پیکر مطهر این پدر شهید  روز یک شنبه 9 اسفند ماه ساعت 9 صبح در تهران و از مقابل مسجد النبی (ص) واقع در بلوار ابوذر ، خیابان مسلم جنوبی تشییع و در بهشت زهرا (س) ،قطعه 56 پدر و مادر شهدا به خاک سپرده شود.

شهید سید یحیی حسینی راد مزینانی در مرداد ماه سال 1365 به جبهه اعزام شد و 12 شهریور سال 65 در منطقه حاج عمران به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) قطعه 53 و در جوار همرزمانش آرام گرفت.

حسین هاشمی مزینانی همرزم شهید سید یحیی درخصوص اعزام وی می گوید:

مرداد سال 65 بود که داخل اعزام نیروی سقز کردستان برای گردان جند الله نیرو انتخاب می کردند. من و سید یحیی جا ماندیم اما او از غفلت مسئولین استفاده کرد و در یک چشم به هم زدن خود را به نیروهای انتخاب شده رساند و توانست  در عملیات کربلای 2 شرکت کند و در حالی که چند روزی از این انتخاب نگذشته بود برای شهادت در منطقه حاج عمران گلچین شد.

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۱)

برای همیشه خدانگهدار
پاسخ:
به خدا می سپارمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">