در کمتر از یک سال، کتاب خاطرات سردار شهید علی اصغر حسینی نوشته طیبه مزینانی تجدید چاپ شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نوید شاهد: مدیر مسوول انتشارات «زلال اندیشه» از تجدید چاپ کتاب خاطرات همسر سردار شهید علی اصغر حسینی در کمتر از یک سال خبر داد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به  نقل از نوید شاهد عصمت مرزبان مدیر مسوول انتشارات «زلال اندیشه» در گفت وگو با خبرنگار نوید شاهد از تجدید چاپ کتاب «کاش می شد تو را شناخت» خبر داد و گفت: این کتاب، خاطرات سکینه پروانه همسر سردار شهید علی اصغر حسینی محراب است که به قلم طیبه مزینانی نوشته شده است.

این کتاب در کمتر از یک سال به چاپ دوم رسیده و در قطع رقعی، با قیمت 3000 تومان وارد بازار نشر شده است.

طیبه مزینانی نویسنده جوانی که در مشهدمقدس زندگی می کند تا کنون علاوه بر انتشار چندین کتاب به نامهای مهرش را از دلم ببر ،بوی نم خاک و چشم انتظار درباره شهدای مزینان آثار متنوع دیگری نیز با عناوین حکایت باران ،تشت آتش ، روایت غریب، ناصر ،پسرم یوسف، کنعان و... به  چاپ رسانیده است .



  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">