بازگشایی رسمی کتابخانه شریعتی مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بازگشایی رسمی کتابخانه شریعتی مزینان

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ق.ظ

کتابخانه شریعتی مزینان با حضور روحانیون ، خانواده معزز شهدا، شورای اسلامی ، دهیاری ، اعضاء شاهدان کویرو مردم شریف مزینان به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ کتابخانه شریعتی مزینان قدیمی ترین کتابخانه روستایی استان خراسان که به همت فرزند شایسته کویردکتر علی شریعتی مزینانی در دهه ی چهل در مزینان پایه گذاری شد امروز همزمان با عید سعید فطر1396 بار دیگر آغاز به فعالیت کرد.

این کتابخانه در دهه ی پنجاه تا هفتاد با بیش از پانصد عضو رسمی در رده های سنی مختلف فعال بود که به دلیل عدم پیگیری مناسب از اواسط دهه ی هشتاد تعطیل شد و اکنون با پیگیری ، اهداء کتاب و لوازم از قبیل میز و صندلی ، رایانه و قفسه توسط دلسوزان مزینانی بازگشایی شد.

حجت الاسلام شیخ محمد مزینانی در مراسم بازگشایی این مرکز فرهنگی ضمن تشکر از شورای اسلامی ، دهیاری ، شاهدان کویر و خیرین مزینانی اظهار داشت : کتابخانه ی مزینان یکی از مراکز قدیمی فرهنگی در کویرمزینان است که بچه های مزینان در سال های گذشته بهره های خوبی از آن برده اند.

وی افزود : اکنون در این مرکز هم محل مطالعه و هم حجره هایی با محوریت کانون برای اوقات فراغت فرزندان مزینانی تهیه شده است که امیدواریم بازهم با کمک خیرین و دلسوزان بتوانیم کارهای فرهنگی ، هنری و مذهبی خوبی را در اینجا شاهد باشیم.

 کتابخانه ی شریعتی مزینان با مسئولیت محمد مزینانی ابراهیم و همکاری جمعی از بانوان قرار است در طول هفته به خواهران و برادران خدمات دهی کند. 

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">