حادثه در کمین مردم مزینان است / اداره برق شهرستان داورزن بیدار شوید :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

باور کنید اینجا موصل و یا شهرهای جنگ زده ی سوریه نیست و هیچ موشکی هم به این منطقه اصابت نکرده ، این تیر برق شکسته شده در یکی از خیابان های اصلی مزینان زادگاه دکتر علی شریعتی مزینانی است که هر لحظه احتمال سقوط آن و به وجود آمدن فاجعه ای انسانی احساس می شود.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مدت پنج یا شش ماه است که چند تیر برق سیمانی در اثر طوفان شکسته شده و علی رغم پیگیری و نامه نگاری دهیار مزینان به مسئولین اداره برق و بخشداری داورزن هیچ گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و این در حالی است که احتمال سقوط این تیرهای قول پیکر لحظه به لحظه جان مردم را تهدید می کند.

سال گذشته در اثر وزش ناگهانی باد و طوفان، چندین تیر برق سیمانی در مزینان شکسته  و بر روی خانه های مردم سقوط کرد که موجب خسارات مالی فراوانی گردید اما به همت اداره برق داورزن بلافاصله ترمیم و تعویض تیر برق های شکسته شده صورت پذیرفت و اکنون با وضعیت موجود نیز ممکن است در اثر کوچکترین حرکتی مانند زلزله و یا باد بار دیگر و بلکه حادثه ای بدتر رخ دهد که در این زمینه توجه بیشتر این مسئولین را می طلبد.

  به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">